וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבחי רנטיסי: "פשוט עבדו עלי"

יהושוע בריינר ואמילי גרינצווייג

21.6.2011 / 13:31

פעילי ימין שהתחזו לעובדי גלי צה"ל עומדים מאחורי הודעות שנשלחו היום לאנשי תקשורת וח"כים בשם איש החמאס רנטיסי. בהודעה אומר רנטיסי: "גלי צה"ל זה הבית של כולנו"

הארגון הימני ישראל שלי יצא למתקפה נגד גלי צה"ל. בדיוק שבוע לפני דיון וועדת הכלכלה של הכנסת בהוראת השעה המאפשרת את המשך שידורי החסויות ותשדירי השירות בתחנה, קיבלו אנשי תקשורת רבים הודעת טקסט בה נכתב : "שלום, זה רבחי רנטיסי מחמאס, אני תכף מתקשר אליך בעניין הדיון בכנסת בנושא גלי צה"ל"

לאחר מכן קיבלו העיתונאים הודעה קולית מרנטיסי שאמר: "אני קורא לחברי ועדת הכלכלה לתת חופש ביטוי לגלי צה"ל. אני מתראיין בגלי צהל ונותנים לי חופש ביטוי מוחלט. זה חייב להמשך. גלי צה"ל זה הבית של כולנו".

רנטיסי מספר כי אמש התקשרו אליו אנשים שהזדהו כעובדי התחנה הצבאית ואמרו לו שרוצים למנוע מפלסטינים להתראיין בתחנה. "הם ביקשו ממני להגיד משפט על חשיבות חופש הביטוי בתחנה וחופש הביטוי בכלל", אמר רנטיסי, "אני לא שלחתי הודעה ולא התקשרתי לאף אחד. פשוט עבדו עלי וגם דאגו לזייף את המספר שלי ולשלוח הודעה בשמי".

מאחורי היוזמה עומד האירגון הימני ישראל שלי, שפעיליו התקשרו לרנטיסי והזדהו כעובדי התחנה הצבאית. ח"כ איתן כבל גינה את שולחי ההודעה אותה כינה "הודעת הסתה" ואמר :"אני מצפה שמי שהוציא את ההודעה הנפשעת יחשוף את עצמו ולא יסתתר מאחורי המקלדת כאחרון הטוקבקיסטים. מדובר בחציית קווים מסוכנת ואין זה מופרך שהיועץ המשפטי יתערב בעניין".

מגלי צה"ל נמסר בתגובה :"נראה שהקיצונים בחברה שלנו כל כך נואשים בניסיונם להשתלט על השיח הציבורי, עד שהשימוש באיש חמאס הוא כלי לגיטימי בעיניהם. גלי צה"ל היא תחנת רדיו מובילה וכל מי שחושש מהצלחתה, ראוי שיבדוק את עצמו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully