וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ הגישה תלונה במשטרה נגד תנועת הימין ישראל שלי

אמילי גרינצווייג

23.6.2011 / 10:10

התחנה דורשת לפתוח בחקירה בגין הסתה נגדה ובגין התחזות של גורמים אלמוניים לעובדי גל"צ. צפו ברון בן ישי ויו"ר ישראל שלי מתעמתים בתכנית "תיק תקשורת" של החינוכית

יח"צ - חד פעמי

גלי צה"ל הגישה תלונה במשטרה נגד תנועת הימין ישראל שלי. התחנה פנתה לאגף החקירות במשטרה בבקשה לפתוח בחקירה בגין הסתה נגד התחנה ובגין מה שנראה כהתחזות של גורמים אלמוניים לעובדי גל"צ ללא רשות ובניגוד לחוק.

התלונה הוגשה בעקבות קמפיין תנועת הימין ישראל שלי, במסגרתו הופצו לאנשי תקשורת וחברי כנסת הודעות טקסט והודעות קוליות של איש חמאס, ריבחי רנטיסי ושר האסירים הפלסטיני אשרף אל-עג'רמי הקוראים, לכאורה, לתמוך בחוק גלי צה"ל ולמנוע את סגירתה של התחנה.

רנטיסי סיפר לוואלה! ברנז'ה כי התקשרו אליו אנשים שהזדהו כעובדי התחנה הצבאית, וביקשו ממנו להתראיין על חשיבות חופש הביטוי בתחנה וחופש הביטוי בכלל. עוד אמר רנטיסי כי ההודעה אשר נשלחה ממספר הפלאפון שלו היא תולדה של זיוף שנעשה על ידי אנשי התנועה.

מגלי צה"ל נמסר: "ישנה הסתה בזדון נגד גלי צה"ל תוך שימוש בשם התחנה ובזהות עובדיה, שהינם עובדי ציבור או חיילים בצה"ל, בניגוד מפורש ובוטה לחוק, בכוונה להשיג מידע שכל מטרתו פגיעה בתחנה. בעניין זה גם חשיבות ציבורית גדולה נוכח העובדה כי מדובר בגוף שידור ציבורי ממלכתי צבאי שכל ניסיון הסתה נגדו והתחזות לאנשיו עלולה לפגוע בפעילותו פגיעה קשה".

תנועת ישראל שלי הגישה בתגובה תלונה למשטרה נגד גלי צה"ל בגין "סיוע לאוייב בזמן מלחמה".

תיק תקשורת תשודר היום (חמישי) בשעה 17:30 בערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully