וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשות מרגול: הרשות השניה מבקשת הבהרות מקשת

אמילי גרינצווייג

17.8.2011 / 15:23

מנכ"ל הרשות השניה ביקש מהזכיינית לפרסם הבהרות והתייחסות לידיעות בדבר חשש להשפעה על תוצאות "כוכב נולד". בינתיים בערוץ 24, אלירז שדה ימשיך להגיש לצד אוחובסקי

מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה פנה לזכיינית ערוץ 2 קשת וביקש לפרסם הבהרות והתייחסות לידיעות שהתפרסמו בכלי התקשורת בדבר חשש להשפעה על תוצאות בתכנית "כוכב נולד". מועצת הרשות השניה גם תדון באופן הפיקוח והשקיפות בתכניות תחרותיות וריאליטי.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר בתשעה ימים את מעצרה של מרגלית צנעני, שנעצרה אתמול בחשד ששכרה את אנשיו של העבריין עמיר מולנר לשם סחיטה באיומים של האמרגן אסף אטדגי. כמו כן, היא חשודה בקשירת קשר לביצוע פשע, מסוכנות לחיי אדם וחברה וכן שיבוש הליכי משפט. צנעני חשודה גם כי פעלה לקידומו של המתמודד לירון רמתי בעונה האחרונה של התכנית "כוכב נולד" של קשת בה היא משמשת כשופטת.

מקשת נמסר: "הנושא נמצא בחקירת משטרה ומן הראוי לאפשר לה לבצע את עבודתה. במעמד זה נציין כי שופט יחיד בתכנית אינו יכול לשנות את תוצאותיה, שכן תוצאת התכנית מתבססת באופן מכריע על קולות הצופים ולא על דירוג השופטים. מעבר לכך, שופט הוא אחד מצוות של ארבעה. קשת פעלה כל השנים כדי להבטיח את הגינות ההצבעה ב'כוכב נולד' ולראייה הטיפול המיידי והנחרץ בפרשת יהלומי בעונה האחרונה".

בתוך כך לוואלה! ברנז'ה נודע כי אלירז שדה צפוי להמשיך ולהגיש, לצדו של גל אוחובסקי, את התכנית "גל ומרגול" בערוץ 24, זאת בעקבות הארכת מעצרה של צנעני. במקביל שוקלים בערוץ את החלפת שם התכנית. שדה החליף אתמול (שלישי) את צנעני, בעקבות מעצרה בבוקר, והגיש את התכנית גם היום.

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "נכון לרגע זה אלירז יחליף את מרגול. לכשיהיה משהו קבוע נעדכן באופן מסודר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully