וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון קופמן תובע 800 אלף שקל מרדיו תל אביב

אמילי גרינצווייג

2.11.2011 / 14:50

‎לטענת קופמן, ההחלטה על פיטוריו התקבלה משיקולים זרים ולאור לחצים שהופעלו על הרדיו. בתביעה נחשף כי שכרו עמד על כ-19 וחצי אלף שקל

רון קופמן תובע את רדיו תל אביב ומנכ"ל הרדיו, דני נישליס, על סך 800 אלף שקלים, זאת בגין פיטוריו משידור התכנית "קוף בצהריים" בסוף חודש מאי השנה.

קופמן הגיש את תכנית האקטואליה, ששודרה בסינדיקציה לתחנות נוספות, במשך כשלוש שנים, החל מ- 2008.
בתביעה שהגיש קופמן לבית הדין האיזורי לענייני עבודה בתל אביב, באמצעות עורכי הדין דפנה שמואלביץ ועידו רזגור ממשרד רובין-שמואלביץ, נטען כי לקופמן נודע לראשונה על הכוונה לפטרו מפי עיתונאים שביקשו ממנו את תגובתו להורדת התכנית, זאת כאשר הודעה פורמלית מצד התחנה ניתנה רק שבועיים לאחר מכן, זאת לטענתו, מבלי שנערך לו הליך שימוע.

לטענת קופמן, הליך פיטוריו התקבל משיקולים זרים ולאור לחצים שהופעלו על רדיו תל אביב להפסיק את תכניתו מצד גורמים מבוקרים בתכנית שלחצו גם על חברי מועצת הרשות השניה בנושא. לטענת קופמן הרשות השניה הפעילה לחצים חוזרים ונשנים על הנהלת הרדיו לבטל את התכנית והרשות אף איימה כי לא תאשר את לוח השידורים של התחנה.

קופמן תובע פיצוי של עשר משכורות שנותרו לתום חוזהו לפי חישוב של כ-19.5 אלף שקלים לחודש. וכן פיצויים בגין עוגמת נפש, תשלום עבור שידורי הסינדיקציה של תכניתו ותשלום עבור הודעה מוקדמת. מרדיו תל אביב נמסר בתגובה: “רדיו תל אביב ידבר בבית המשפט. לצערנו נאלץ לחשוף פרטים שעשינו הכל כדי לא לחשוף אותם עד היום".

מהרשות השניה נמסר: "הבקשה לשינוי בלוח השידורים של רדיו תל אביב והחלפת התכנית המדוברת הוגשה על ידי מנכ"ל התחנה מר דני נישליס שאף הציג את הבקשה בפני ועדת הרדיו של הרשות השנייה בעת אישור לוח השידורים.החלפת מגישים או שדרים הינה בסמכות ובאחריות העורך הראשי/ מנכ"ל התחנה ואין הרשות השנייה מתערבת בבחירתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully