וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות: אורי משגב פוטר

אמילי גרינצווייג

3.1.2012 / 13:43

העצומות לא עזרו: עיתונאי ידיעות אחרונות פוטר לאחר ארבע שנים בעיתון. משגב: "פיטוריי תמוהים והם נעשו בניגוד לדעת העורכים והכתבים בעיתון. הסכמתי לבחון קיצוץ בשכרי"

עיתונאי ידיעות אחרונות, אורי משגב, פוטר מתפקידו. משגב זומן היום (שלישי) לשיחה עם עורך העיתון, רון ירון, שהודיע לו על פיטוריו. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כשלושה שבועות זומן משגב לשימוע שלפני פיטורים. במקביל מתנהל גל קיצוצים במערכת העיתון, במסגרתו עזבו מספר בעלי תפקידים ולא מונה להם מחליף.

עם זאת, המהלך לפיטוריו של משגב עורר תסיסה בציבור ובמסגרת זו פנו מספר עיתונאים בידיעות במחאה לעורך העיתון עקב המהלך והשפעתו. כן הופצה עצומה אינטרנטית נגד פיטוריו של משגב.

משגב הצטרף לעיתון לפני ארבע שנים וכתב עבורו מאמרים וכתבות במוספים השונים ביניהם: 24 שעות, המוסף לשבת ו-7 לילות. משגב, שהיה אחד ממארגני כנס החירום לתקשורת שנערך לפני מספר שבועות, החל את דרכו העיתונאית ככתב ועורך בעיתון העיר, לאחר מכן עבר לחדשות 10 שם שימש ככתב, בהמשך שימש כסגן עורך המגזין טיים אאוט ולאחר מכן, בטרם עבר לידיעות אחרונות, שימש כעורך במוסף הספורט של הארץ וכן כתב בעיתון ביקורות טלוויזיה ומאמרים.

אורי משגב מסר בתגובה: "פיטוריי התמוהים הונחתו עליי בעיצומה של פריחה מקצועית ובתום יותר מארבע שנים של תרומה רציפה ואיכותית לרבים מחלקי העיתון. הם יוצאים אל הפועל על דעתו הבלעדית של העורך הראשי רון ירון, ובניגוד מוחלט לדעתם של שאר העורכים והכותבים בעיתון, ולמיטב שיפוטי גם של הקוראים. אלו נסיבות מעודדות למדי להיות בהן מפוטר, ואני עוזב בראש מורם ותוך אמונה בצדקת דרכי המקצועית. לא התרשמתי שנעשה מאמץ אמיתי לבחון דרכי פיתרון שיאפשרו את המשך עבודתי - כולל הסכמה שלי לבחון קיצוץ סביר בשכרי או פריסת עבודתי לזרועות אחרות של הארגון. נהניתי לכתוב בידיעות אחרונות, לטעמי יש לו חשיבות גדולה במפת התקשורת הישראלית, ואני מאחל לחברים הרבים מאוד שאני משאיר שם הצלחה בהמשך המאבק על דמותו של העיתון. אני מצדי אמשיך לכתוב ולהשמיע את קולי במקומות אחרים. זה מה שאני אוהב ויודע לעשות".

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully