וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ynet: סמנכ"ל הטכנולוגיות פורש

16.2.2012 / 12:46

שרון פריאל מסיים את תפקידו לאחר שנתיים בתפקיד, במסגרת ההתייעלות באתר. מנכ"ל ynet: "מקווים שהגל מגיע לסיומו"

סמנכ"ל הטכנולוגיות של ynet, שרון פריאל, יסיים את תפקידו בתום שנתיים בתפקיד - וזאת במסגרת הליך ההתייעלות באתר מבית ידיעות תקשורת. באתר מודיעים הבוקר כי פרישת פריאל, הבכיר מבין עובדי האתר שעבודתם הסתיימה, היא חלק ממערך השינויים בכוח האדם שהתקיימו בשבוע שעבר. לצדו של פריאל פוטר גם עובד בכיר נוסף ממערך winwin ושני עובדים נוספים באגף השיווק של האתר.

"אנחנו מקווים שגל הפיטורין שנאלצנו להפעיל מתקרב לסיומו", מסר מנכ"ל האתר אבי בן טל בהודעה מטעם ynet. "שרון תרם רבות ל- ynet ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".
פריאל (40) משמש ב-ynet בתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות בשנתיים האחרונות, וקודם לכן שימש כאיש טכנולוגיות בכיר בקבוצת הארץ והיה מיזמי סטארט אפ בתחום המשחקים החברתיים. במסגרת תפקידו ב-ynet פיקח, בין השאר, על תשתיות האתר והיה אחראי על ניהול מערך הפיתוח הטכנולוגי שלו.

במסגרת סבב הפיטורין ב-ynet בשבוע שעבר פוטרו גם שני עיתונאים, עורך מדור המחשבים ועורכת ההומפייג', ועיתונאים נוספים זומנו לשימועים. השניים היו מעורבים בהליכי גיוס של עובדי האתר לארגון העיתונאים החדש, ובארגון פתחו בהליכים משפטיים על מנת לעצור את פיטוריהם – שנעשו, לטענתם, עקב פעילותם בנושא זכויות עובדים. בהודעת הבהרה שהוציאה בנושא הנהלת האתר נכתב כי "כל הטענות על מעשה בכוונה תחילה משוללות כל קשר למציאות. ככלל רוב המזומנים לשימוע או שאינם עיתונאים ושייכים לאגף המסחרי, או שאינם קשורים להתארגנות". העורך הראשי של ynet, יון פדר, אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי להנהלת האתר לא היה מושג על פעילותם של העובדים בנושא וכי אין קשר בין הדברים.

במקביל, נודע כי קבוצת ידיעות הפקידה בידיו של עו"ד אריאל שמר, המתמחה בייצוג של הנהלות גופים אל מול התארגנויות עובדים, את הטיפול במשבר הפיטורים של העיתונאים. עו"ד שמר ייצג בשנות התשעים את וועד עיתונאי ידיעות אחרונות, אולם עם פרוץ שביתת עובדי הדפוס של ידיעות אחרונות לפני כעשור עבר לייצג את ההנהלה אל מול העובדים. בארגון העיתונאים טרם קיבלו תשובה מעו"ד שמר לפנייתם, במסגרתה איימו לתבוע את האתר.

  • עוד באותו נושא:
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully