וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאית "הארץ" שרון שפורר זכתה בפרס העיתונאי הצעיר

21.2.2012 / 20:25

שפורר תקבל את הפרס, המוענק השנה לראשונה, על כתבות התחקיר שהכינה בנושאי הון-שלטון. השופטים ציינו לשבח את עבודתו של ראש מערכת החדשות של וואלה! אבירם אלעד

עיתונאית עיתון "הארץ" שרון שפורר תקבל את "פרס העיתונאי הצעיר" ע"ש דב יודקובסקי ז"ל, המוענק השנה לראשונה מטעם בית הספר לעיתונאות "כותרת" באוניברסיטת תל אביב.

שפורר, בת 34, היא חברת מחלקת התחקירים של העיתון, אליה הגיעה לאחר ששימשה ככתבת ב"דה מרקר". בנימוקי ועדת הפרס נכתב כי "כתבותיה של שרון שפורר בלטו בעבודת התחקיר המפורטת והמושקעת שלהן, בעיקר בתחומי ההון-שלטון, המסובכים כל-כך לתחקור".

"בשנה בה העיתונות החוקרת עמדה תחת מתקפה קשה של אילי ההון ונבחרי הכנסת, וכשצל כבד מאיים על המשך עבודתם של העיתונאים החוקרים, בלטה שרון שפורר בעבודתה ועל כך אנו מעניקים לה את הפרס", נכתב בהחלטת הוועדה.

בין כתבותיה של שפורר אותן ציינה הוועדה: כתבת תחקיר ובה גילויים חדשים על קורותיו של עד המדינה השנוי במחלוקת של פרשת הולילנד, ששמו אסור בפרסום; כתבת שער במוסף "הארץ" בה תואר כוחו של אלון חסן, מנהיג העובדים בנמל אשדוד; ותחקיר שחשף חקירה של משרד האוצר על איש החינוך אלי זרחין, שקיבל מיליוני שקלים מהמדינה בעבור פועלו למען ילדי עולים מברית המועצות לשעבר, ונחשד שהעביר מאות אלפי שקלים לכיסו.

בנוסף לזוכה בחרה ועדת הפרס לציין לשבח גם את עבודתם של כתב ynet לענייני משפט, אביעד גליקמן; ראש מערכת החדשות של וואלה!, אבירם אלעד; הכתבת לענייני כלכלת בריאות ב"דה מרקר", רוני לינדר-גנץ; ואת טל מילר – עיתונאי עצמאי מארצות הברית הכותב בבלוג במסגרת "ידיעות תקשורת".

"פרס העיתונאי הצעיר" עומד על 10,000 שקלים. חברי ועדת הפרס הם זאב פרי, רכז לימודי העיתונאות הכתובה והאינטרנט ב"כותרת", העיתונאי עמרי אסנהיים - חבר מערכת "עובדה" - ומיכל סלע, סטודנטית ב"כותרת".

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully