וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המינוי בערוץ 10: האם עמנואל רוזן יעזוב את "תיק תקשורת"?

21.3.2012 / 14:55

הטלוויזיה החינוכית בודקת אם לא קיים ניגוד עניינים בין חזרתו של רוזן לעמדת הפרשן הפוליטי, לעבודתו בתוכנית ביקורת התקשורת הוותיקה

הטלוויזיה החינוכית בוחנת בימים אלה את המשך עבודתו של עמנואל רוזן כמגיש התכנית "תיק תקשורת", זאת בעקבות מינויו לפרשן המדיני של חדשות 10 – כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בחינוכית יבדקו אם קיים חשש לניגוד עניינים בין הגשתו את התכנית הוותיקה, העוסקת בביקורת תקשורת ומדיה, לבין עבודתו בחדשות 10.

עמנואל רוזן מגיש את "תיק תקשורת" מאז שנת 2008. התכנית, המשודרת בהגשתו זו העונה הרביעית, זוכה להערכה ולשיעורי צפייה גבוהים מצד אנשי תקשורת, ומהווה את הבימה המרכזית לשיח העוסק בביקורת התקשורת.

בעבר הגישו את התכנית אמנון לוי, מיכה פרידמן ורזי ברקאי, והם עשו זאת במקביל לעבודתם כעיתונאים בשידור הציבורי. כמו כן הגיש את התכנית העיתונאי דוד גלבוע.

לפני רוזן הגיש את "תיק תקשורת" חיים זיסוביץ'. חוות דעת של מועצת העיתונות קבעה כי מתקיים ניגוד עניינים בין הגשתו את התכנית לבין היותו שותף פעיל ובכיר במשרד יחסי ציבור שהעניק שירותי ייעוץ תקשורת. בעקבות חוות הדעת פרש זיסוביץ' ממשרד יחסי הציבור והגיש את התכנית עד תום העונה - אז פרש מהטלוויזיה החינוכית.

בשבוע שעבר הודיע רוזן כי ישוב לשמש בתפקיד הפרשן המדיני של חדשות 10, אותו מילא בין השנים 2002 ל-2006. לפני כן היה רוזן הכתב והפרשן המדיני של חדשות 2. בשנתיים האחרונות עבד רוזן בזכיינית קשת, שם הגיש את התוכנית "נדבר על זה בבית" וביים סרטים דוקומנטריים. נוסף על הגשתו את "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית הוא מגיש את תכנית הרדיו "חמש בערב" לצד בן כספית ברדיו ללא ההפסקה.

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "רוזן חזר לסקר את התחום המדיני בערוץ 10, ונושא המשך הגשת התוכנית על ידו נמצא בבדיקה". את תגובתו של רוזן לא ניתן היה להשיג.


david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully