וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה הבהלה להקמת ערוץ נוסף, בזמן ש- 650 עובדים עומדים להיות מפוטרים"

17.4.2012 / 13:22

ועד עיתונות הפקה של ערוץ 1 הורה לעובדי הערוץ שלא לשתף פעולה עם ההנהלה בכל נושא הקשור לפעילות קידום ערוץ החדשות החדש: "מחטף הנעשה לפני הרפורמה"

בתחילת החודש הבא אמורים לצאת לדרך שידורי הניסיון של 'ערוץ החדשות והתרבות הישראלי' שצפוי להחליף את ערוץ 33 הנוכחי, ובשבועות האחרונים ערכו ברשות השידור מבחני מסך למבזקנים, פניות לעיתונאים ופיילוטים לתכניות אקטואליה ובניית לוח שידורים. אולם, כעת נראה כי מה שיעכב את תכניות הנהלת הרשות להשקת הערוץ החדש היא קריאת ועד העובדים לאנשיו שלא לשתף פעולה עם ניסיונות ההנהלה להחיות את הערוץ.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי ועד עיתונות הפקה של ערוץ 1 הודיע הבוקר (שני) כי הורה לעובדי הערוץ שלא לשתף פעולה עם ההנהלה בכל נושא הקשור בפעילות לקידום ערוץ החדשות החדש. בוועד טוענים כי המהלכים להקצת הערוץ נעשים שלא בתיאום עמם ומכנים אותם "מחטף הנעשה לפני הרפורמה וניסיון להוביל מהלך חפוז בסתר שלא בשקיפות מול העובדים".

כזכור, בשנה שעברה אישרה מליאת רשות השידור את הפיכתו של ערוץ 33 לערוץ חדשות ותרבות. הערוץ הוקם לפני שמונה שנים כערוץ ניסיוני שישדר את שידורי הכנסת, אולם מאז עברו אלה לערוץ נפרד – הוא נותר חסר תוכן קבוע ונחשב ל"נכס מבוזבז" שכן הרייטינג לו הוא זוכה כיום הוא כמעט אפסי – ועל כן עלה הרעיון לבצע הסבה שלו. תכני ערוץ החדשות, אשר ישדר בין שמונה בבוקר לארבע אחר הצהריים, יתבססו על תכני חטיבת החדשות של ערוץ 1 ועל אלה של מחלקת החדשות ברשת ב' של קול ישראל.

"בזמן שמשרד האוצר והנהלת רשות השידור מתכתשים זה בזה, לא ברור מה הבהלה להקמת ערוץ נוסף, לגיוס עובדים חדשים בו בזמן ש- 650 עובדים עומדים להיות מפוטרים", נמסר מהוועד, שם דורשים לדעת מהם מקורות התקציב של הערוץ וכיצד יהיה בנוי כוח האדם שיתפעל אותו.

יו"ר רשות השידור, דר' אמיר גילת, אמר בתגובה לדברים כי "ערוץ 33 במתכונתו הנוכחית לא מקיים את שליחותו, ועל כן, אושרה הסבתו לערוץ חדשות ותרבות. שידורי הניסיון של הערוץ בתחילה והפעלתו השגרתית בהמשך מבוססים על כוח האדם הקיים והתכנים המופקים במחלקת החדשות של הערוץ הראשון, שעכשיו תקבל במת הפצה נוספת וייחודית עבורה במהלך שעות היום, כך שתהווה תחרות עיתונאית ישירה ורצינית".

הנהלת רשות השידור מסרה בתגובה לדברים כי היא "מקיימת הידברות ישירה מול אגודת העיתונאים בירושלים, ולא באמצעות התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully