וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אמ"י יעקב מנדל זועם על הפרסומים נגדו: "עין צרה"

18.4.2012 / 14:17

בתגובה לפרסומים אתמול כי התוכנית "נפגשים בשישי" שתעלה בערוץ 1, בה שותף חלק ניכר ממשפחתו, הוא אומר בתגובה: "אני יכול לעשות איזו תכנית שאני מוצא לנכון"

יומיים לפני עלייתה לשידור של תכניתו החדשה "נפגשים בשישי" בערוץ הראשון - מגיב יו"ר אמ"י, יעקב (יענקל'ה) מנדל, לטענות ולפרסום כנגדו ב-ynet, לפיו יש טעם לפגם ונפוטיזם בהרכב ההפקה של התכנית אותה הוא יגיש. כידוע, חברת ההפקה של התכנית "יד הפקות" נמצאת בבעלות בנו - טל מנדל, ואת המגישה השנייה של התכנית, השחקנית אירית דקל, מייצגת בתו - מור מנדל.

"זו סתם קנטרנות", הוא אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה לקראת עליית התכנית. "אנחנו לא מכחישים כלום. נכון, 'יד הפקות' היא של טל והוא מפיק התכנית, אך זו חברה פרטית ואין בכך כל פסול. לגבי מור - כמה כסף היא כבר מקבלת עבור ההשתתפות של אירית? מאה שקל לתכנית? זו עין צרה", הוא אומר.
"מדובר בחברה פרטית, ואני עובד כפרילאנס. אני יכול לעשות איזו תכנית שאני מוצא לנכון ולהנחות כל דבר שארצה – כולל אירועים פרטיים כמו כל אמן פרטי ועצמאי", הוא אומר. "ההפקה היא חיצונית לגמרי לרשות השידור ואני לא עובד של הרשות. מותר לחברה להחליט מי יהיה באיזה תפקיד, אין עם זה בעיה, אבל אני מקבל את כל הביקורת כמו תמיד - בחיוך". יצוין כי התוכנית תצולם באולפן של רשות השידור בתל אביב, ועורך אותה יוסי אשדות.

"נפגשים בשישי" תעלה, כאמור, בערוץ הראשון ביום שישי הקרוב בשעה 19:00. בתכנית יארחו יענק'לה מנדל ואירית דקל זמרים, שחקנים, אנשי תרבות ואומנות, אנשי טלוויזיה וסלבריטאים. בהפקת התכנית הודיעו כי בין המתארחים בתכנית הראשונות יהיו דודו אהרון, לוסי דובינציק, מיכאל הנגבי, חן אהרוני, אביהו שבת, לאה שנירר, חיים צינוביץ' וקובי אפללו. את התכנית תלווה להקה בניהולו המוזיקלי של ערן מיטלמן.

"אנחנו נעשה בידור כיפי וקליל עם הרבה מוזיקה, כי קשה בטלוויזיה של היום לראות אמנים מוזיקליים על המסך", הוא אומר. "מאוד עצוב לי על מה שקורה בערוצים המסחריים, בהם אם אתה לא בתכנית ריאליטי – אתה לא קיים, כי ההעדפה של זכייניות הטלוויזיה של אמנים לא מוכרים היא מסחרית, ולא תרבותית. לכן אני מקווה שיחזקו את השידור הציבורי – חייבים להיות בו יותר מוזיקה, תרבות, ואיכות – מה שלצערי לא תמיד מוצאים בערוצים המסחריים. אני מקווה שבעניין הזה תהיה התערבות של הרגולטור".

מ-ynet נמסר בתגובה לדברים כי: "תגובתו של מנדל הובאה במלואה בכתבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully