וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון דקל ממשיך בסדרת הקיצוצים: מאחד את תפקיד העוזר ותפקיד הדובר

23.4.2012 / 19:50

דוברת התחנה טלי טננבוים ועוזר המפקד, נאור דהן, יסיימו את תפקידיהם. לאחרונה נודע כי התכנית "יוצאים לאור" תרד מהאוויר ביוני, ושינויים נוספים עתידים לצאת לדרך בקרוב

מפקד חדש, לשכה חדשה: דוברת גלי צה"ל טלי טננבוים ועוזר המפקד, נאור דהן, יסיימו את תפקידיהם בתחנה. כחלק מצעדי ההתייעלות בתחנה הצבאית, אשר נמצאת בגרעון תקציבי ועומדת בפני קיצוץ נוסף בתקציבה – החליט מפקד התחנה ירון דקל, לאחד את תפקיד העוזר ותפקיד הדובר ולבטל תקן אחד בלשכתו.

טלי טננבוים, דוברת התחנה, תסיים את תפקידה בחודש הקרוב לאחר יותר מארבע שנים בתפקיד. בטרם הגיעה לתחנה שימשה טננבוים כמפיקת מוסף פרומו של מעריב. נאור דהן, עוזר המפקד בשנתיים האחרונות, יסיים גם הוא את תפקידו בחודש הקרוב. הוא החליף בתפקיד את תומר ואהבה, שגם שימש כדובר בטרם הגעה של טננבוים לתפקיד.

השינויים בלשכת במפקד הם הראשונים מתוך סדרת שינויים הצפויים לצאת לדרך בשבועות הקרובים. עם כניסתו לתפקיד הודיע דקל לאנשי התחנה כי עליהם לצפות לשינויים מהותיים בלוח השידורים ובמבנה התחנה. "אני מתכוון להניע תהליך, לרתום כל אחת ואחד מכם לרפורמות שהן הכרחיות וחיוניות אם גל"צ רוצה לתפוס את המקום הראוי לה בנוף התקשורתי העתידי בישראל", אמר לחיילים ולעובדים בנאום כניסתו לתפקיד.

לאחרונה נודע כי התכנית "יוצאים לאור" בהגשת דליק ווליניץ תרד מהאוויר בתחילת יוני, ושינויים נוספים עתידים כאמור לצאת לדרך בזמן הקרוב.

טלי טננבוים מסרה בתגובה: "אני רוצה להודות ליצחק טוניק וירון דקל על האמון וההזדמנות שנתנו לי. גלי צה"ל עוברת ימים לא קלים, אך אני בטוחה שתשרוד ואף תצא מחוזקת".

נאור דהן מסר: "הייתה לי את הזכות לעבוד צמוד למפקדי גל"צ בשנתיים האחרונות. עבורי, גל"צ וגלגלצ זה בית וכך יישאר. אמנם מצפה לתחנה תקופה מורכבת ולא פשוטה, אך אני בטוח שהתחנה תמשיך לשמש כבית הספר לתקשורת הטוב ביותר בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully