וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכבר העיר" מציג: איחוד מערכות העיתון המודפס והאינטרנט

10.5.2012 / 9:17

לאחר כחצי שנה של מגעים הוחלט בקבוצת ”הארץ” שלא להכניס משקיע חיצוני באתר ”עכבר העיר אונליין”, כך נודע לוואלה! ברנז’ה. עומר שוברט יוביל את איחוד המערכות

לאחר כחצי שנה של מגעים הוחלט בקבוצת "הארץ" שלא להכניס משקיע חיצוני באתר "עכבר העיר אונליין", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בקבוצה מתכננים לבצע שדרוג כולל של אתר התרבות והפנאי אשר עלה לאוויר בשנת 2006, ובעתיד הקרוב מתוכנן גם איחוד של מערכת העיתון המודפס "עכבר העיר" עם זו של מערכת האתר – בדומה למהלך שמתוכנן להתבצע בשבעות הקרובים בעיתון "הארץ". מהלך האיחוד והמערכת המאוחדת תפעל תחת חטיבת הדיגיטל של קבוצת הארץ בניהולו של ליאור קודנר.

נכון להיום מהווה "עכבר העיר אונליין" מותג נפרד מהעיתון המודפס, ולמרות שהמערכות עובדות בשיתוף פעולה מלא – הן שומרות על עצמאות. בשלב זה לא מתוכננים פיטורי עובדים בעקבות המהלך, וגורם בקבוצה אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי כיוון שמדובר בהרחבת המערכת ייתכן כי אף ידרש מהלך של גיוס עובדים חדשים מפנים המערכת ומחוצה לה. כזכור, מו"ל קבוצת "הארץ" עמוס שוקן התחייב בעבר בפני וועד העובדים כי על הכוונה לפטר עובדים תימסר הודעה מראש ותינתן להם שהות להגיב על ההחלטה ולהציע אלטרנטיבות.

בתוך כך נודע כי עם שדרוגו של האתר ימונה עומר שוברט, כיום עורך המהדורה המודפסת של "עכבר העיר", לעורך הראשי של שתי המהדורות, והוא יוביל את מהלך איחוד המערכות ויהווה לבסוף העורך הן של המהדורה המודפסת והן של זו המקוונת. שוברט היה זה שהוביל את מהלך האיחוד שנערך בין "העיר" לבין "עכבר העיר" בסוף שנת 2010, לאחר ששב לקבוצת הארץ מקדנציה קצרה במגזין המתחרה "טיים-אאוט". נועה אפשטיין, המשמשת כיום כעורכת "עכבר העיר אונליין", בחרה לסיים את תפקידה בתום שנתיים והיא צפויה להתמנות לתפקיד עריכה אחר בקבוצה.

קבוצת הארץ עורכת בחודשים האחרונים קיצוצים נרחבים בשורותיה ואיחודי מערכות ומוספים הם חלק עיקרי בהליך ההתייעלות המופעל בקבוצה. לפני חודש בוצע מהלך של איחוד מגזין MarkerWeek עם מהדורת שישי המורחבת של עיתון TheMarker ועם מוסף הנדל"ן של העיתון. קדמו לכך קיצוצים נרחבים בהוצאות מערכת עיתון "הארץ" בהם צמצום מצבת כח האדם במחלקת הגרפיקה ואיחוד של מוסף הספורט עם עמודי החדשות של העיתון ופיטורי עובדים במערכת.

מנכ"ל קבוצת הארץ, רמי גז, מסר בתגובה: "בעכבר העיר גולשים היום 600 אלף גולשים אמיתיים בחודש, ולפי נתוני גימיוס הוא מדורג בעשירייה הראשונה של אתרי התוכן בישראל. שילוב של צוותי עריכה מקצועיים, צוותים מסחריים, מהלכים שיווקיים והשקעה מסיבית, יובילו את העכבר להיות המוצר מספר אחת בכל זירת מדיה במדינת ישראל ומחוצה לה. כבר בשבוע הבא יוכלו מאות אלפים, בני נוער, חיילים, סטודנטים ומשפחות שיבקרו באירוע הפנאי והבידור הגדול ביותר במדינה – טעם העיר, וליהנות מעוצמת המותג".

עומר שוברט ונועה אפשטיין בחרו שלא להגיב לידיעה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully