וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עתירה של אגודת העיתונאים: רשות השידור ביטלה 3 מכרזים

4.6.2012 / 15:30

ברשות הוחלט לבטל את המכרזים למנהל מחלקת הדרמה, מנהל מחלקת התרבות והבידור ומנהל מחלקת הילדים והנוער, זאת בשל החלטת ביה"ד לעבודה שהתקבלה בעקבות פניית אגודת העיתונאים

רשות השידור נאלצת להודיע היום (שני) כי היא מבטלת שלושה מכרזים לתפקידים - מנהל מחלקת הדרמה ומנהל מחלקת התרבות והבידור ומנהל מחלקת הילדים והנוער. ברשות הודיעו כי ההחלטה התקבלה בשל חוות-דעת משפטית שקיבל יו"ר הרשות אמיר גילת, אולם למעשה ההחלטה מגיעה בעקבות צו שנתן בית הדין לעבודה בירושלים בעקבות עתירה של אגודת העיתונאים בירושלים בטענה להליך לא תקין של המכרזים.

"בשבוע שעבר נערכו שלושת המכרזים, כשבמהלכם וידא יו"ר הרשות כי הרכב הועדה עומד בנהלים, אך בעקבות מידע, שהגיע ללשכה המשפטית לאחר הישיבה, נודע כי נפל פגם בהרכב, ולפיכך החליט יו"ר הרשות לבטל את המכרזים ולעורכם מחדש", מסרו ברשות השידור.

במכתב שהעביר יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן, להנהלת רשות השידור ולחברי המליאה הוא כתב כי "כמעט בכל המכרזים עד כה חזרה על עצמה התופעה של קביעה מראש של מועמד מוסכם, מי שההנהלה הבכירה חפצה בו, וכישורו העיקרי קרבתו אליה".

"כמעט בכל המכרזים חזרה על עצמה התופעה של התיישרות חברי הוועד המנהל והמליאה עם המועמד המוסכם, משל אין לכם דעה משל עצמכם. לעיתים רחוקות קרה שהיו"ר או אחד מחברי המליאה התנהג אחרת, לעיתים רחוקות מדי", הוסיף זקן.

מרשות השידור נמסר כי "שני המכרזים הנוספים שבוטלו בשבוע שעבר ובמסגרתם נבחר מיקי הרץ לתפקיד מנהל מחלקת הדרמה ועליזה דיין חממה לתפקיד מנהלת מחלקת ילדים ונוער בערוץ הראשון, יערכו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully