וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עונה אחת בלבד, "איזה יום" תרד מהאוויר

17.6.2012 / 15:55

התכנית תוסר מלוח המשדרים של קשת, זאת שבועיים לאחר ההחלטה על שינוי צורת ההגשה ועזיבתם של שי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

בזכיינית ערוץ 2 קשת החליטו לא להשיב למסך את התכנית "איזה יום" אותה אמור היה להגיש עידו רוזנבלום בהגשת יחיד, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התכנית תוסר מלוח המשדרים שבועיים לאחר ההחלטה על שינוי פורמט ההגשה ועזיבתם של שי גולדשטיין, אבי נוסבאום ודודו ארז את התכנית.

הורדתה של "איזה יום" מהמסך מצטרפת להחלטה דומה בנוגע למגזין היומי "אנשים", ושתיהן קשורות למשבר המתמשך בשוק הפרסום ולצורך לקצץ בהפקות השונות של קשת לצד מחויבויות רגולטוריות בהן נאלצת הזכיינית לעמוד. כיוון שהרשות השנייה לא מכירה לזכייניות בעודפי הפקה, לא משתלמת הפקה של תכניות בז'אנר בו עומדת הזכיינית במחויבויות. התכנית "אנשים" הוכרה לקשת כתכנית תעודה, ו"איזה יום" הוכרה כ"ז'אנר מיוחד" – קטגוריה לתוכניות שאינן עומדות בקריטריונים של דרמה או תעודה.

"איזה יום" עלתה בקשת במרץ 2012 והשיגה נתוני צפייה של 14.8% בממוצע. בקשת מציינים כי מדובר בנתון גבוה ב-19% מהנתון הממוצע של רצועת השידורים של ערוץ 2 בשעה הזו. בימים אלה נערך בינו לבין קשת משא ומתן באשר להמשך חוזה הטאלנט שלו – פורמט חוזה אשר מנסה קשת לצמצם בתקופה זו של חיסכון בעלויות.

גורם בקשת אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי רוזנבלום יישאר טאלנט של הזכיינית, וציין כי בקרוב יחלו הצילומים לעונה חדשה של "מונית הכסף", זאת בנוסף לפרויקטים נוספים עליהם עובד עידו רוזנבלום עבור הזכיינית - בהם גם ככותב.

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully