וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בקשת עיני: דירקטוריון ערוץ 10 יקפיא את הפיטורים

22.8.2012 / 14:07

דירקטוריון הערוץ הודיע כי הוא נענה לבקשת יו"ר ההסתדרות עופר עיני ומשהה את פיטוריהם של 150 מעובדיו "בכדי שיוכל למצות את המו"מ בו החל עם רה"מ ושר האוצר"

דירקטוריון ערוץ 10 מודיע כי הוא נענה לבקשת יו"ר ההסתדרות עופר עיני ומשהה את פיטוריהם של 150 עובדי הערוץ. "יו"ר ההסתדרות מר עיני פנה אלינו בבקשה להשהות את ביצוע הפיטורים בכדי שיוכל למצות את המשא ומתן בו החל עם ראש הממשלה ושרי האוצר והתקשורת על השגת פתרון תשלומים שיאפשר קבלת רישיון. החלטנו להיענות לבקשתו ולעכב בשלב זה את ביצוע הפיטורים?, כך הודעת הדירקטוריון. "יחד עם זאת הקיצוץ על סך 50 מיליון שקלים אותו על הנהלת הערוץ לבצע – עדיין עומד בעינו", מדגיש הדירקטוריון בהודעה.

אתמול נשא דברים יו"ר ההסתדרות עופר עיני בישיבת חירום שהתקיימה בבית הוורד בהם ניסה להרגיע את עובדי הערוץ. לדבריו, "ההסתדרות תעשה הכל על מנת לשמור על הפרנסה של כולם. לא ניתן שערוץ 10 ייסגר". עוד הוסיף עיני כי "יצאת אופטימי משיחתי עם ראש הממשלה בנושא". בישיבה, סירב עיני להתייחס לשאלת העובדים האם ההסתדרות תממן את חוב הערוץ מקופת קרן צמיחה מיוחדת למפעלים במצוקה. לשאלתה של אושרת קוטלר לגבי פיטורי עובדים, השיב עיני "אל תקבלו את מכתבי הפיטורים. נעשה הכל כדי שערוץ 10 יהיה חזק ובועט. נכנסתי לקרב הזה כדי להציל מאות משפחות. לגבי הבעלים - אם הם היו מושכים דיווידנד, הייתי מוציא עליהם את הזעם, אך הם לא עשו זאת".

בוועד העובדים של ערוץ 10 ובהסתדרות העובדים הכללית אמרו אתמול כי במידה ויוצאו זימונים לשימועים – הם לא ישתפו עמם פעולה ויסרבו לקבל אותם. ?אנחנו מתנגדים בתוקף לפיטורי עובדים ואנחנו מבקשים מכל עובד שיזומן לשימוע או לפיטורים לסרב לקבל את הפיטורים ולפנות לוועד", מסרו לעובדים, והודיעו להם להמשיך לעבוד כרגיל תוך התעלמות ממכתבי הפיטורים. במייל שהופץ לעובדים לפני זמן קצר קראו בוועד לעובדים להגיע להפגנה מחר מול קריית הממשלה. "אנו מברכים על השינוי בהחלטת הדירקטוריון ומצפים להסרתו המוחלטת של איום הפיטורין. בימים כאלה חשוב במיוחד שכולנו נתגייס למאבק ונגיע בהמונינו להפגנה מחר ב-10:00, מול קריית הממשלה בתל אביב".

עוד בנושא:
עמותת "לדעת": "יש לתת לערוץ 10 להיסגר"
"דמי האבטלה שהממשלה תשלם יהיו גבוהים בהרבה מדחיית החוב של הערוץ"
דירקטוריון ערוץ 10 החליט על פיטורים מידיים של 150 עובדים

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully