וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לערוץ 10: שטייניץ ייפגש עם בכירי הערוץ

24.8.2012 / 9:39

שר האוצר זימן אתמול בלילה את בכירי הערוץ להיפגש עמו ביום שני ולדון בהצעתם לפריסת החובות. ערוץ 10: מדובר בצעד חיובי, אך נמשיך במחאה

הישג ראשון למאבק עובדי ערוץ 10: לאחר שמונה חודשים בהם סרב שר האוצר יובל שטייניץ להיפגש עם הנהלת הערוץ ולאחר שפניותיהם החוזרות ונשנות ללשכתו לא נענו – זימן אתמול בלילה שר האוצר את הנהלת הערוץ לפגישה רשמית ראשונה ובה תידון בקשת ערוץ 10 לפריסת תשלומי חובו למדינה בגין דמי זיכיון ותמלוגים. הפגישה תיערך ביום שני הקרוב.

מזה כשבוע מקיימים עובדי ערוץ 10 משמרות מחאה מול ביתו של השר שטייניץ וקוראים לו לאשר את בקשת הערוץ לפריסת תשלומים, אולם עד עתה היה נתק בין האוצר לבין אנשי הערוץ. בשבועות האחרונים נפגש יו"ר ההסתדרות עופר עיני עם שטייניץ, וכפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה – שר התקשורת משה כחלון ערך השבוע פגישה עם מנכ"ל הערוץ בפועל יואב הלדמן והבטיח לו כי יזמן אליו את אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר על מנת לקדם פתרון לבעיית הערוץ.

הפגנת ערוץ 10. טל אנגלנדר
עובדי ערוץ 10 מפגינים/טל אנגלנדר

עובדי ערוץ 10 שמחו הבוקר על הבשורות, אולם הדגישו כי עד שלא ייצא פתרון חד משמעי לסוגיית החובות המאיימת על סגירתו של הערוץ, לא יופסקו פעולות המחאה. במוצאי שבת צפויה משמרת מחאה מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"חשוב להדגיש שבינתיים אין שום סיבה אמיתית לחגוג, משום שמדובר רק בצעד חיובי ולא בפתרון כלשהו למשבר; לכן, בכוונתנו להמשיך במשמרות המחאה ובפעולות החירום גם במוצ"ש ובשבוע הבא", כתבו אמש אנשי ועד העובדים וחבריהם בערוץ. "ובכל זאת, אין בלבנו ספק שהפשרת המגעים האחרונה התאפשרה רק הודות למאמץ המשותף והמרשים שעשינו השבוע - כולנו - בשטח ובזירה הציבורית".

ביום ראשון הבא צפויה הרשות השנייה לחלט את ערבויות ערוץ 10, ובאמצעות בנק לאומי לגבות סכום של 45 מיליון שקלים מתוך ה-60 מיליון אותם חייב הערוץ למדינה. בערוץ מבקשים להגיע להסדר פריסת החוב לארבעה תשלומים, הסדר שימנע את חילוט הערבויות. המועד האחרון של הערוץ להעברת חובותיו לאוצר הוא סוף השנה הנוכחית.

את תגובת לשכת שר האוצר לא ניתן היה הבוקר להשיג.

עוד על מאבק ערוץ 10
מאות הפגינו נגד סגירת ערוץ 10 מול קריית הממשלה בת"א
בעקבות בקשת עיני: דירקטוריון ערוץ 10 יקפיא את הפיטורים
עמותת "לדעת": "יש לתת לערוץ 10 להיסגר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully