וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ”חדשות ערוץ 10 באינטרנט”

24.3.2013 / 23:01

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה הוקם בערוץ 10 צוות חשיבה מיוחד לבדיקת הסינרגיה בין הערוץ לנענע10. על הפרק: ביטול עצמאות דסק החדשות של האתר ומעבר לחסות חדשות הערוץ

חצי שנה לאחר שאתר נענע10 עבר לבעלות מלאה של ערוץ 10 באמצעות רכישה של רון לאודר את מניות IDB באתר, עומדת מחלקת החדשות של האתר בפני שינויים שיתאימו אותה למציאות החדשה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחרונה הוקם צוות חשיבה מיוחד בראשות המנכ"לים יריב ג'יבלי וגולן יוכפז ובכירים נוספים במחלקת החדשות - והם נפגשו על מנת למצוא דרכים לשפר את הסינרגיה בין חדשות 10 לנענע10.

גורם בנענע10 אמר לוואלה! ברנז'ה כי אחת האפשרויות שנבדקות היא ביטול עצמאותו של דסק החדשות של נענע10 והפיכתו ל"חדשות ערוץ 10 באינטרנט". משמעותו של צעד כזה, לצד המיתוג המחודש, היא העברתם של עובדי נענע10 לעבודה תחת חסותו של דסק החדשות של הערוץ. העובדים - כשבעה עורכי חדשות, ממוקמים כיום בדסק שפועל מבית הוורד ועתיד לעבור לירושלים. מבחינה ארגונית הם כפופים למנכ"ל נענע10 יריב ג'בלי, אולם שינוי ארגוני עשוי להעביר את האחריות עליהם למנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז.

סוגיה נוספת הנבחנת היא עבודתם של כתבי חדשות 10 עבור האתר. כיום, מרבית כתבי חדשות 10 לא מכינים ידיעות באופן בלעדי או ראשוני עבור האתר - אלא עבור המהדורה המרכזית, שמעבירה את הידיעות לאתר בדיעבד. הצוות החדש יבחן שינוי של המצב הקיים, וייתכן כי הכתבים יידרשו בנוסף על עבודתם השוטפת להכין ידיעות גם עבור אתר האינטרנט.

בשנה האחרונה עבר נענע10 הליך צמצומים משמעותי וכוח האדם בו עומד כיום על המינימום האפשרי לתפעולו. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, עובדי האתר ספגו לפני ארבעה חודשים קיצוץ רוחבי בשכרם - לרבות הבכירים. גורם המעורה בפרטים הבהיר היום כי למרות שנעשית בחינה של שינוי ארגוני, מדובר בבחינה ראשונית בלבד וסוגיית כח האדם טרם עלתה על הפרק ועל כן לא מתוכננים פיטורים. מנגד, גורם באתר הדגיש בשיחה עם וואלה! ברנז'ה כי מקומם של עובדים שעזבו לאחרונה את האתר לא אויש - מה שמצביע בראייתו על "תחילתו של צמצום מחלקת החדשות של האתר לקראת ביטול שלה והעברת התחום כולו לחדשות 10". בערוץ 10 אומרים כי מדובר בצעד טבעי, כעת כאשר האתר שייך באופן מלא לערוץ.

כזכור, לקראת עסקת הרכישה של לאודר את יתר מניות האתר פורסם כי בכוונתו להקים ביחד עם משקיעים נוספים אתר חדשות בינלאומי שיפעל באנגלית ויתבסס על תכני וידאו, ויפנה לקהל היהודי ברחבי העולם.

תגובת חדשות10 ונענע10 לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully