וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום עמנואל רוזן - ניב רסקין ינחה את "תיק תקשורת"

29.5.2013 / 22:12

רסקין יחליף עד סוף העונה את רוגל אלפר, אשר מילא את מקומו של רוזן מאז פורסמה פרשת ההטרדות לכאורה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. וגם, האם בערוץ 10 ממתינים ליורם ארבל?

ניב רסקין ינחה את העונה הנוכחית של "תיק תקשורת" עד לסיום העונה במקום עמנואל רוזן - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

בשבועות האחרונים ערכו בטלוויזיה החינוכית פיילוטים להגשת התכנית אליהם הגיעו מספר עיתונאים בכירים, ולאחר צאת התכנית הפגרה, בעוד חמש תכניות, תוציא הטלוויזיה החינוכית מכרז לתפקיד. כזכור, עם פרסום העדויות נגדו פרש עמנואל רוזן מהגשת התכנית לאחר חמש שנים בתפקיד, ואת מקומו מילא רוגל אלפר.

ניב רסקין שימש כפרשן משחקי מכבי ת"א ביורוליג לצד צביקה שרף, שהחליף את עפר שלח לאחר שהאחרון עבר לפוליטיקה. עתה, לאחר סיום העונה, מספר גורם בערוץ 10 כי רסקין - הנחשב לפרשן כדורסל מוביל, צפוי שלא להמשיך עם שידור המשחקים הצפויים להתחיל באוקטובר במידה והזכויות יירכשו על ידי ערוץ 10. לפי הגורם בהנהלת הערוץ מתכננים למנות לתפקיד את יורם ארבל, הנחשב למקורב למנכ"ל הערוץ רפי גינת, ואף נעשתה אליו פנייה בנושא.

ניב רסקין אישר כי ינחה את "תיק תקשורת" עד לסיום העונה הנוכחית. באשר לשידור עונת היורוליג הבאה נמסר כי לא ידוע לו על כך. יורם ארבל הכחיש כי הוא מנהל מגעים עם ערוץ 10 בנושא. מערוץ 10 נמסר בתגובה: "רק אחרי שייסגר ההסכם עם מכבי יוחלט מי השדר ומי הפרשן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully