וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן על רשות השידור: "כל האופציות על השולחן"

26.6.2013 / 8:46

בסטטוס שפרסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו רמז ארדן גם לאופציה הקיצונית ביותר, סגירה מוחלטת של הרשות, והוסיף כי גם במשרד האוצר רואים עמו עין בעין בנושא זה

"כל האופציות על השולחן", כך מודיע שר התקשורת גלעד ארדן בהתייחסו לרשות השידור ורומז גם לאופציה הקיצונית ביותר, סגירה מוחלטת של הרשות. בסטטוס שפרסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו רמז ארדן כי גם במשרד האוצר רואים עמו עין בעין בנושא זה, וכתב אני גם יכול לעדכן שבאוצר קיבלו חלק גדול מההנחות שלנו (במשרד התקשורת, ד.א) ומהחזון שהצגנו להם".

"לכל החלטה יש היבטים משפטיים והיבטים כלכליים גדולים, וזה לא מקרי שקודמיי בתפקיד, ביניהם כאלה שמדברים היום בסיסמאות גדולות, העדיפו לא לעשות דבר ולהשאיר את המצב על כנו", כתב ארדן. השר עדכן כי קיים בנושא פגישה עם שר האוצר שר האוצר לפיד, וכי צוותי המשרד פועלים בנושא. בפגישה נדונה האפשרות שהמדינה תיסוג בה מההתחייבויות בפני רשות השידור בנושא הרפורמה, מתוך אי אמון כי הנהלת הרשות הנוכחית מסוגלת להוציא את הרפורמה לפועל, רפורמה שעלותה למשלם המיסים הינה יותר מ-700 מיליון שקלים. "מוקדם להכריז הכרזות, אבל אני יכול לומר שהעבודה היא אינטנסיבית ולראשונה מזה עשרות שנים כל האופציות על השולחן". מלבד נציגי משרדי האוצר והמשפטים נכחו בפגישה גם אנשי משרד המשפטים.

לפי חודשיים תקף השר בחריפות את הנהלת רשות השידור והתנהלותה והצהיר כי בראייתו הכסף שמושקע ברשות יורד לטימיון: "הציבור אינו מרגיש שהוא מקבל תמורה בעד האגרה, והציבור צודק". כתב אז. "מי שחושב שמה שהיה הוא שיהיה – לא מכיר אותי", התבטא בנחרצות במילים שמכוונות להנהלת רשות השידור. ארדן כתב אז כי "נתוני הצפייה בשידורי הרשות נמצאים בירידה מתמדת. שיקולי רייטינג אינם חזות הכל, אבל רשות השידור מציגה נתוני צפייה כמעט אבסורדיים ביחס לכסף הרב שמושקע מכספי משלם המיסים ויורד לטימיון".

ברשות השידור בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully