וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל סג”ל VS ”המערכת”: הגיש תלונה במשטרה נגד יורופסקי על תקיפה

8.12.2013 / 14:19

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לפני שעה קלה ביקר סג"ל בתחנת המשטרה במודיעין והגיש תלונה נגד יורופסקי על תקיפה, זאת לאחר קטטה שהתפתחה בין השניים במהלך צילומים לתוכנית

תכנית התחקירים של זכיינית ערוץ 2 רשת "המערכת" בהגשת מיקי חיימוביץ' ממשיכה למשוך אש: העיתונאי אראל סג"ל, אשר ניאות לבקשת הפקת התכנית להשתתף בפרק העוסק בטבעונות, טוען כי ההפקה התלה בו כאשר זימנה לצילומים ללא ידיעתו את הפעיל החברתי גארי יורופסקי. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לפני שעה קלה ביקר סג"ל בתחנת המשטרה במודיעין והגיש תלונה נגד יורופסקי על תקיפה, זאת לאחר קטטה שהתפתחה בין השניים במהלך הצילומים. ברשת אמרו כי "לא יכלו לחזות את ההתפתחות".

אלי ישי נגד מיקי חיימוביץ': הפרומואים ל"המערכת" - הסתה

הצילומים התרחשו ביום חמישי באחת המסעדות הטבעוניות בתל אביב. מערכת התכנית תעדה שיחה של סג"ל עם מבקרת המסעדות הטבעוניות אורי שביט. על מה שקרה לקראת סיום השיחה כתב הבוקר סג"ל בעיתונו מעריב: "הפקת התוכנית של מיקי חיימוביץ' רצתה משהו אחר, יותר בוטה, יותר רייטינג. אלמנט שמקובל בתוכניות ריאליטי, לא בעשייה דוקומנטרית. מבלי לספר לי מראש, מבלי להכין אותי, הם הזמינו למקום את גארי יורופסקי, גורו הטבעונות. והוא בא דם ואש ותמרות עשן".

"בצילומים שנערכו בסוף השבוע התפתח המפגש למצב קיצוני מעבר לוויכוח מילולי בלבד", מסרו ברשת למעריב. "לא יכולנו לחזות את ההתפתחות הזאת ואנו מגנים אותה ומצרים עליה". יורופסקי עצמו הכחיש כי ההיתקלות הייתה אלימה.

היום בבוקר העלה סג"ל לשידור את אברי גלעד בתכנית ברדיו גלי ישראל. "כיוון שאני קצת מכיר אותו (את יורופסקי, ד.א) אני חושב הוא פשוט מזדהה הזדהות מוחלטת עם סבל החיות. הוא פשוט איש כזה", אמר.סגל ענה: "כשהוא אומר לי שצריך לאנוס את הילדים שלי בגלל שאני לובש מעיל עור, אתה יכול לכעוס ... ביום חמישי היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע".

"הוא לא מסוכן", הוסיף גלעד. "כמה כבר טבעונים אלימים יש? זה לא מסוכן. האם זה נעים? זה לא נעים. האם משרת את המטרה? מסופקני. האם אני יכול להבין חלק מהטבעונים שהם אלימים? אני חושב שחלק מהטבעונים שיש בהם רמת הזדהות גבוהה עם סבל החיות האלימות שלהם היא תגובה לאלימות שכבר קיימת. לאלימות של אוכלי הבשר ואוכלי מוצרי החיות האחרים, הם מגיבים באופן אלים". יחד עם זאת, הוא אמר שמעשיו של יורופסקי בחמישי הם פליליים ושעל סג"ל להגיש תלונה במשטרה.

התקרית עם סג"ל מגיעה שבוע לאחר תקרית אחרת של מערכת התכנית, אז גינה אותה בחריפות חבר הכנסת אלי ישי. קצפו של ישי יצא על פרומו שעלה לאוויר וקידם את התכנית שעסקה בחרדים וכינה את התכנית "הפלישה החרדית". ישי טען כי הכותרת של התחקיר היא "מסיתה ואנטישמית", והודיע בכוונתו לפנות בנושא לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. לאחר שפרסם את דבריו, הפרומו שונה ועודן.

אראל סג"ל אישר את הפרטים ומסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אחרי יומיים של התלבטות מה לעשות ביצעתי את חובתי האזרחית, ואני משאיר למשטרה לטפל בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully