וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אנדמול רוכשת 33% מהזכיינית רשת

23.12.2013 / 10:43

אנדמול ורשת חתמו על הסכם מכירת המניות של אביב גלעדי ו"פולאר תקשורת" בסך 33%. מאה מיליון ש"ח יוזרמו לחברה. אבי צבי: "זו הבעת אמון והכרה בחדשנות השוק הישראלי"

עכשיו זה רשמי: זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת ההפקה אנדמול חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו רוכשת החברה 33% אחוזים ממניות רשת תוך הזרמה של כ-100 מיליון שקלים. אנדמול רוכשת למעשה את מניות "פולאר תקשורת" המחזיקה ב-13% ואת חלקו של אביב גלעדי המחזיק ב-20%. ההסכם הרכישה מותנה באישורים רגולטוריים של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ושל הממונה על ההגבלים העסקיים.

החברות מסרו הבוקר כי שיתוף הפעולה בינהן יתמקד בתוכן, וכוונתן ליצור תוכן מקורי חדש אשר ייווצר ויופק על ידי אנדמול וצוות הפיתוח של רשת עבור השוק הישראלי, אשר יופץ במערך אנדמול העולמי. "על ידי מינוף המשאבים העולמיים שלה, אנדמול תפיץ תוכניות בכל העולם ותפיק גרסאות מקומיות ללהיטים בינלאומיים עבור רשת", נמסר.

אנדמול היא חברת הפקות הטלוויזיה והדיגיטל הגדולה בעולם, הפועלת באמצעות רשת עולמית של כ-90 חברות, במעל ל-30 מדינות. היא מפיקה בכל שנה מעל ל-350 סדרות, במגוון ז'אנרים. הזרמת הכספים ממנה לרשת תחזק את החברה לקראת המעבר לשידור ברישיון.

קופרמן: "הזדמנות צמיחה משמעותית לכל הצדדים"

אבי צבי, מנכ"ל רשת אמר היום כי "ניסיונה הרב של אנדמול בזירה הבינלאומית יאפשרו לתעשיית היצירה התוססת בישראל להביא תוכניות פרמיום לשווקים בינלאומיים ביעילות ובהצלחה. הבחירה של אנדמול ב"רשת היא הבעת אמון והכרה, לא רק ברשת, אלא גם בחדשנות הטלוויזיונית שהשוק הישראלי מייצא לעולם בשנים האחרונות".

אלעד קופרמן, מנכ"ל אנדמול ישראל, מסר: "אני מאמין ששיתוף הפעולה של אנדמול ישראל עם רשת מהווה הזדמנות צמיחה משמעותית לכל הצדדים. אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבודה ויצירה משותפת בשוק הישראלי והגלובלי. בהזדמנות זו ברצוני להודות לאנדמול העולמית על האמון העמוק שהיא נותנת בשוק התוכן הישראלי בכלל ובאנדמול הישראלית ורשת בפרט".

ג'אסט ספי, מנכ"ל קבוצת אנדמול מסר: "רשת היא כבר גוף משדר מוביל באזור, ועם צוות הנהלה מצויין, החברה צפויה להמשיך את צמיחתה המרשימה. בשילוב כוחות עמם, אנו נוכל לבסס את יכולתנו לייצר תוכן חדש, מקורי, רב מסכי, עם פוטנציאל עולמי, אשר יחולק בזרועות היצירה של אנדמול העולמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully