וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משקיעים יהודים אמריקאיים רוצה מבן צבי את הכסף בחזרה

24.3.2014 / 12:02

אנשי עסקים יהודים אמריקאיים שהשקיעו 4.5 מיליון ש"ח בקבוצת "מקור ראשון" דורשים כעת את כספם בחזרה. עו"ד מנשה קמפלר המייצג אותם לוואלה! ברנז'ה: "יודעים שהסיכויים לראות את הכסף לא גדולים"

קבוצת משקיעים יהודים אמריקאיים טוענים כי קבוצת מקור ראשון בראשות שלמה בן צבי חייבת להם כספים בסכום כולל של 4.5 מיליון שקלים. הקבוצה, בהן 11 איש, מיוצגת בישראל על ידי עו"ד מנשה קמפלר, והם פנו לאחרונה לנאמן החברה רואה-חשבון חן ברדיצ'ב. אנשי העסקים הלוו לבן צבי ולחותנו קונרד מוריס את הסכפים לפני שאלה פנו לרכוש את פעילות עיתון מעריב.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אומר עו"ד קמפלר כי המשקיעים ביקשו ששמותיהם לא יפורסמו, אולם הוא מאשר כי "אלה אנשים שבן צבי פנה אליהם לגיוס מימון כמה שנים לפני שהוא רכש את פעילות עיתון מעריב". הוא מוסיף כי "בן צבי ואנשי קבוצת מקור ראשון לא מכחישים את החוב, הוא מוכר וידוע".

לדבריו של קמפלר, המשקיעים יודעים כי סיכוייהם לראות את הכסף לא גבוהים במיוחד. "הסיכויים שלהם לראות את הכסף ייגזרו מהסיכויים למכור את הנכסים שנותרו למעריב ומקור ראשון, והם כנראה לא גדולים", הוא אומר. "זאת אלא אם כן מישהו ייזום הליכים אישים נגד האחראים להפרת ההחלטות של בית המשפט".

היום (שני) בשעה 17:00 אחר הצהריים יהיה המועד האחרון להגשת הצעות רכישה לפעילות עיתון מעריב ומקור ראשון המצויים בהקפאת הליכים. ההערכות הן כי בין המתעניינים ברכישה נמצאות קבוצת "בשבע" וקבוצת "הג'רוסלם פוסט".

תגובת קבוצת "הירש מדיה" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully