וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזנטל בהחלטת תוכן ראשונה: מהדורת "מבט" תוארך לשעה

21.8.2014 / 15:24

פרסום ראשון: החלטת התוכן הראשונה של עורך רשות השידור החדש היא הארכת מהדורת מבט לשעה. לעובדי חטיבת החדשות אמר היום: ”תעשו חדשות חופשיות, תתפרעו, ואל תחששו להביע דעה”

שבוע למינויו לתפקיד, ויונה ויזנטל לא מבזבז זמן ומשיק את החלטת התוכן הראשונה שלו: מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 1, "מבט" תוארך לשעה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. היא תעלה לשידור בשתי דקות לשמונה, כבל החל מהערב. לא ברור עדיין מה יעלה בגורלה של "המוסף" עם גאולה אבן, ועל פי גורם המעורה בפרטים לא מן הנמנע שהתוכנית תרד בקרוב מהאוויר.

ההחלטה מעבירה מסר ישיר למתחרים בערוצים המסחריים, ומשמעותה ש"מבט" מתכוונת להתחרות ראש בראש במהדורות המרכזיות של הערוצים המסחריים ובמיוחד בזו של ערוץ 10, והיא תשודר במקביל אליהן. לאחרונה עוברת תקופה קשה על אנשי חטיבת החדשות של ערוץ 1, כאשר בעוד במהלך מבצע "צוק איתן" הרייטינג של המתחרים הרקיע שחקים - "מבט" דשדשה הרחק מאחוריהם עם אחוזי רייטינג בודדים וזניחים.

ויזנטל נפגש היום לראשונה עם אנשי החדשות. "אני יודע שאתם מודאגים ולא בטוח שכולכם תמשיכו בעבודה ברשות השידור החדשה", אמר לעובדים. "אבל ככל שנעשה חדשות יותר טובות ככה נרוויח יותר, כולנו".

ויזנטל העביר לעובדים מסר נוסף, בהתייחסו לאיסור של ההנהלה הקודמת על הבעת דעה בשידורים. "תתפרעו, תעשו חדשות חופשיות, אל תחששו לביע את הדעות שלכם", אמר. "לכל דעה יש מקום".

ברשות השידור אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully