וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמידים על הסיורים בחברון: "פופוליזם זול"

16.2.2011 / 11:25

הודעת משרד החינוך על קיום סיורי תלמידים בעיר האבות החל מהשנה הבאה, עוררה זעם בקרב תלמידי תיכון שקראו לחבריהם שלא לקחת חלק ביוזמה. "זו הצגה חד-צדדית", אמרו

לאחר שזכה לביקורת חריפה מצד ארגוני השמאל, גם תלמידים בבתי ספר תיכוניים תוקפים את כוונת שר החינוך, גדעון סער, לקיים סיורי תלמידים בחברון החל משנת הלימודים הבאה. יותם ברגר בן ה-16 מבית ספר התיכון "ליד"ה" שבירושלים האשים את השר ב"פופוליזם זול" שנועד לדבריו להגדיל את כוחו של סער במרכז הליכוד וקרא לחבריו שלא לקחת חלק בסיורים. בהמשך היום צפויים כ-250 תלמידי תיכון לשלוח לשר החינוך נייר עמדה בו ידרשו לבטל את היוזמה.

"הפתרון הריאלי היחיד הוא שתי מדינות לשני עמים", אמר ברגר, נציג בתי הספר התיכוניים בתא תנועת "שלום עכשיו" בבתי הספר. "אנחנו מאמינים שחשוב לחזק ערכים יהודיים במערכת החינוך, אולם צריך לעשות זאת בצורה שקולה ומתונה. הבאת המוני תלמידים למערת המכפלה היא הצגה חד-צדדית והתעלמות מהבעייתיות סביב ההתיישבות היהודית בתוך חברון".

גם מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, מתנגד לתוכנית של סער. "שר החינוך מנצל את תפקידו כשר על מנת לקרוץ לבוחריו בתוך הליכוד ולשם כך הוא מוכן לשעבד שעות לימוד יקרות לקידום אג'נדה פוליטית שנויה במחלוקת", מסר אופנהיימר, "רוח השר היא לנסות ולהתייחס לחברון כאתר היסטורי תוך שהוא מתעלם מהמחלוקת הפוליטית במטרה לשרת רק צד אחד במפה הפוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully