וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידיעה אינה מודעה

אמילי גרינצווייג

12.7.2011 / 9:30

כשברקע פרסום טיוטת הדו"ח של מועצת הרשות השניה על שילוב תוכן שיווקי בשידורים, יוצא יעקב שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה נגד הנושא: "המגמה פוגעת בצופים ומטעה אותם"

"לא אתן לאשר את החדרת התוכן השיווקי לתכניות הטלוויזיה בכל צורה ובכל דרך שהיא", כך אמר היום יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השנייה, יעקב שחם, לוואלה! ברנז'ה בהמשך לדיון שמתקיים ברשות בתקופה האחרונה מאז הופצה טיוטת הדו"ח בנושא הסדרת התוכן השיווקי שהכינה חברת המועצה דליה זליקוביץ'.

הטיוטה מבקשת להסדיר את התוכן השיווקי בתכניות הטלוויזיה ולאפשרו תוך סימון מיוחד והעברת חלק מהכנסות ממנו להשקעה בסוגה עילית. טיוטת הדו"ח הוגשה להנהלת הרשות שבוחנת אותו בימים אלו ולכשתסיים תעבירו לחברי המועצה.

"לצערי אנו עדים לכרסום מתמיד באיכות השידורים בטלוויזיה המסחרית אשר מוחדר אליהם תוכן שיווקי מוסווה. יש לעצור זאת מיד ולפעול באופן נמרץ כנגד מגמה שלילית זו הפוגעת ומטעה את הצופים ואף עוברת על חוקי הרשות", אומר שחם ומוסיף: "יש להגביר את האכיפה, לאתר את התכנים השיווקיים ולהפעיל ענישה המגדירה את התוכן השיווקי כהפרה בוטה ולהתייחס להפרה זו בהתאם לכך. אני מעריך שחלק גדול מחברי וועדת הטלוויזיה והמועצה שותפים לדעתי בעניין זה".

מחברת הדו"ח, חברת המועצה דליה זליקוביץ' אמרה לוואלה! ברנז'ה :"אינני מסכימה לתוכן שיווקי סמוי. המטרה היא שתהיה אכיפה מסודרת של התוכן הסמוי והצפתו ובידולו החוצה. הדבר הזה יכול להיעשות רק אם נשנה את הכללים ונכריח את כולם להתנהל נכון בתחום הזה. וזוהי דעתי האישית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully