וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הבאה אופירה תבוא בניידת?

ענת קם

3.3.2009 / 12:50

העיתונאית אופירה אסייג לא הגיעה אמש להעיד בבית המשפט בקובלנה שהגיש עיתונאי מעריב אביעד פוהורילס, השופטת הורתה על צו הבאה

בית משפט השלום בתל אביב הוציא אתמול צו הבאה לאופירה אסייג, העורכת הראשית של אתר ONE, לאחר שלא הופיעה למתן עדות בקובלנה פלילית, כפי שנדרשה. בדיון שהתקיים אתמול נדונה הקובלנה שהגיש כתב מעריב אביעד פוהורילס נגד עמוס לוזון, בעל קבוצת הכדורגל מכבי פתח תקווה ונשיאה. הקובלנה הוגשה לאחר שלוזון תקף את פוהורילס בתכנית הספורט של רדיו 99 ששודרה אז בשיתוף אתר ONE, תכנית שאסייג הגישה ואף היתה העורכת הראשית שלה.

אסייג ששמעה את דבריו של לוזון בשידור זומנה להעיד בבית המשפט. מיכל גרונדלנד, עורכת תכנית הרדיו באותה תקופה, זומנה אף היא. השתיים כאמור לא הופיעו לדיון שהתקיים אתמול.

עורך הדין עמית דולב, בא כוחו של פוהורילס, ביקש הוצאת צווי הבאה לגרונדלנד ואסייג. השופטת נורית רביב קבעה כי הדיון בהוכחות יידחה ל-22 ביוני והרתה על הוצאת צווי ההבאה המבוקשים. המשמעות היא שבמידה שהשתיים לא תגענה להעיד מרצונן, המשטרה תוכל לעצור אותן. יתרה מזו, קבעה השופטת רביב כי במידה שהשתיים תיעצרנה תידרש הפקדת ערבות של 2,000 שקלים עבור כל אחת מהן להבטחת ההתייצבות בדיון.

אופירה אסייג טרם השיבה לפניית וואלה! ברנז'ה בנושא. מיכל גרונדלנד ילדה אתמול ווואלה! ברנז'ה שולחת לה איחולי מזל טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully