וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בידיעות: גינת סיכם על עזיבתו

רנן פריד

19.2.2007 / 16:58

מקורות בעיתון: הגיע לסיכום על סיום תפקידו כעורך. ככל הנראה, מינויו לתפקיד מנכ"ל חדשות 2 מובטח

עורך ידיעות אחרונות רפי גינת הגיע לסיכום בנוגע לסיום עבודתו בעיתון. כך אומרים היום מספר מקורות בקבוצת ידיעות. ככל הנראה, העזיבה היא על רקע סיכום על תפקידו הבא של גינת - מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה. גורמים בעיתון אמרו היום כי המהלך צפוי לצאת לפועל, ככל הנראה, בתוך כשבועיים.

גינת, 56, מונה לתפקידו ב-2005, במקום משה ורדי. לצידו מונה יואל אסתרון לתפקיד עורך המשנה של העיתון. במקביל לעריכת ידיעות המשיך גינת לערוך ולהגיש את התכנית "כלבוטק" בזכיינית ערוץ 2 רשת. מלבד "כלבוטק" ותכניות כ"בשידור חוקר", נסיונו העיתונאי כולל את עריכת המגזין "העולם הזה" בתחילת שנות התשעים. בעברו היה גינת גם כתב ועורך ספורט בערוץ הראשון.

גינת טרם הופיע בפני ועדת האיתור של הרשות השניה, מולה אמורים להתייצב כל המועמדים למנכ"לות חברת החדשות, במקום שלום קיטל. אך על פי גורמים בערוץ, דבר מינויו, בשלב זה, נראה ודאי.

רפי גינת סרב להגיב לדברים.

TheMarker מוסיף: על פי הערכות בעיתון, לתפקיד העורך הראשי ב"ידיעות" ימונה עורך Ynet, יון פדר, שישמש גם כעורך-העל של האתר. המשנה לעורך הנוכחי, יואל אסתרון, יקבל ככל הנראה לידיו את האחריות השוטפת על האתר.

(עדכון אחרון 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully