וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים יבין נפרד מ"מבט"

פנחס וולף

6.2.2008 / 0:36

שדר החדשות הוותיק הגיש הערב בפעם האחרונה את מהדורת החדשות של הערוץ ה-1, לאחר 40 שנה וזכה לפרידה מעמיתיו בערוצים המסחריים

חיים יבין פורש ממבט/נטע גרנות

צילום ועריכת וידאו: נטע גרנות

לאחר כ-40 שנה שבהם הגיש את מהדורת החדשות של הערוץ הראשון "מבט", פרש הערב (שלישי) "מר טלוויזיה", הלא הוא חיים יבין. בשידור מיוחד שערך הערוץ הראשון הערב לאחר מהדורת מבט האחרונה בהנחיית יבין, התאחדו כל מגישי החדשות של הערוצים להיפרד ממנו. מיקי חיימוביץ' באולפן ערוץ 10, יעקב אילון בניו יורק ודני קושמרו באולפן ערוץ 2 איחלו ליבין הצלחה. ההתרגשות, לפחות לטענתו, היתה ממנו והלאה. היא החלה רק בסיום מהדורת מבט.

גם הפוליטיקאים נפרדו מ"מר טלוויזיה". ראש הממשלה אהוד אולמרט דיבר על יחסי אהבה-שנאה שלו לטלוויזיה וברקע שודר עימות שנערך בין השניים במהלך בחירות 2003, עת שימש אולמרט כראש מטה הבחירות של הליכוד.

יו"ר הכנסת דליה איציק ושר הגמלאים המליצו על כניסה לפוליטיקה ודווקא למפלגת הגמלאים : "אני בן 80 פלוס", אמר שר הבריאות יעקב בן יזרי. "זאת אומרת שזה הגיל שגם הוא יכול לשים רגל בפוליטיקה". יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר: "אני לא מקבל את כל ההטעיה הזאת. חיים הוא נדבך חשוב בחיינו והוא בוודאי לא ייעלם". והשר הממונה על רשות השידור יצחק הרצוג דיבר על האמונה של שניהם בשידור הציבורי.

לאורך כל ערב הפרידה, יבין שב והדגיש כי "מאוד חשוב לשמור על השידור הציבורי במיוחד על רקע בקשר שבין ההון שלטון בטלוויזיה המסחרית. כל אחד היום מחפש את הצחוקים והתענוגות. אבל השידור הציבורי הוא מעבר לדברים האלו". יבין אף קרא לציבור "להציל את השידור הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully