וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרמורת של ייגר

ענת קם

11.5.2008 / 0:31

תביעה על סך 2 מליון שקלים הוגשה על ידי אופירה אסייג ואתר ONE נגד עודד קרמר, רביב שכטר ושלמה מן כותבי הבלוג "עומדים בשער"

חברת סיטינט, מפעילת אתר הספורט ONE ואופירה אסייג, העורכת הראשית של האתר, הגישו בשבוע שעבר לבית המשפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד הכותבים לשעבר של הבלוג "עומדים בשער" באתר תפוז. התביעה, על סך שני מיליון שקלים, הוגשה גד העיתונאים עודד קרמר ורביב שכטר, שכתבו את הבלוג בעילום שם תחת השם rosk, ונגד שלמה מן שפעל תקופה קצרה תחת השם "ייגרמאיסטר".

הבלוג באתר תפוז נסגר לפני מספר שבועות בעקבות מכתב מעורך הדין של אתר ONE, שי אליאס, שהגיש גם את התביעה הנוכחית. כיום הוא מופעל באתר אחר, שזכה גם הוא למכתב אזהרה בימים האחרונים. כתב ההגנה יוגש בחודש הקרוב.

עודד קרמר ורביב שכטר המוצגים על ידי עורך הדין יורם עברון מסרו בתגובה: "ראשית, חשוב לנו לציין כי רוב רובו של כתב התביעה מתייחס לדברים שפורסמו בבלוג, לא בתקופה שבה כתבנו וניהלנו אותו. מעבר לכך, די ברור שמדובר בתביעה קנטרנית שאין בה שום דבר מלבד ניסיון לעצור, בכוחניות, ביקורת לגיטימית ומנומקת שכתבנו על עיתונים, אתרי אינטרנט, ערוצי טלוויזיה וגופים אחרים שמתיימרים להיות כלי תקשורת.

"מצערת אותנו העובדה כי יש אנשים המנסים לצייר את הביקורת הלגטימית שלנו כסוג של ניגוח כלפי אדם או גוף כזה או אחר, אך אנו מתנחמים בעובדה כי נהיה חלק במשפט תקדימי, שבו 'כלי תקשורת' שתפקידו לבקר את עולם הספורט תובע 'בלוגרים' בגין לשון הרע. אין לנו שום עניין להגיע עם התובעים לבית המשפט, אך אנו מבטיחים שלכתבי הברנז'ה צפוי עניין יוצא דופן אם אכן נגיע לכך".

את תגובתו של שלמה מן לא ניתן היה להשיג. אופירה אסייג סירבה להתייחס.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully