וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כל ברייק זהב

ענת קם

6.8.2008 / 1:13

בערוץ 10 הסתפקו בתחילת השבוע רק בשתי הפסקות פרסומות במהלך מהדורת החדשות. הרייטינג הגיב בהתאם

מהדורת יום שני של חדשות 10 זכתה לרייטינג הגבוה ביותר בשלושה חודשים האחרונים – 12%. מבדיקת וואלה! ברנז'ה עולה כי בתחילת השבוע, בימים ראשון ושני שודרו רק שני מקבצי פרסומות במהלך המהדורה. לרוב נהוג לשדר שלושה מקבצי פרסומות מדי מהדורה – כל אחד בן ארבע דקות וכך גם נהוג במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2.

מהלך זה, הנהוג מעת לעת בתכניות שונות ובהן מהדורות החדשות, נועד לצמצם את מעבר הצופים לערוץ אחר בזמן פרסומות ולהעלות את אחוזי הצפייה. מבחינת נתוני הימים האחרונים נראה שהמהלך הצליח.

במחלקות המחקר של זכייניות ערוץ 2 מעריכים כי בעקבות ירידה בממוצע הצפייה השבועי של מהדורת חדשות 10 אל מתחת לרף ה-10%, מאז תום יורו 2008, מנסים בחדשות 10 לשמור את הצופים גם במחיר של פחות דקות פרסומות (בשבוע שעבר עמד הממוצע השבועי על 9.9% ובשבוע שלפניו על 9.6%). לאחרונה גם יוצאים בחדשות 10 להפסקת פרסומות בשלב מוקדם מאד של המהדורה, דבר שמחייב את מהדורת החדשות של ערוץ 2 ליישר קו ולהקדים את היציאה לפרסומות.

בינואר האחרון נקטה חברת החדשות של ערוץ 10 בצעד דומה ומספר הפסקות הפרסומות צומצם. באותה תקופה הגיעו חדשות 10 לממוצע צפייה שבועי של 13.1 אחוזים, ולטענת הערוץ היה זה הממוצע השבועי הגבוה ביותר מאז עלו החדשות לאוויר.

לפניית וואלה! ברנז'ה אמר בכיר בערוץ 10: "כל יום חושבים על הפסקות הפרסומות לאורך השידורים כשהשיקולים הם חווית הצפייה ושמירת הצופים. אנחנו שמחים שנשארים איתנו יותר צופים, זה טוב לנו. ראינו ביומיים האחרונים נתונים גבוהים יותר ואנחנו שמחים שיש שיפור במקומות שבו צריך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully