וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליפות מהמותן

ענת קם

6.8.2008 / 17:13

רביב דרוקר מאיים בתביעת דיבה נגד ידיעות אחרונות, בעקבות תחקיר אודותיו שיתפרסם ביום שישי. גורמים בערוץ 10: "מדובר במסע נקמה נגד הערוץ"

העיתונאי רביב דרוקר מאיים בתביעת דיבה נגד ידיעות אחרונות. במכתב שהועבר לעיתון ביום שני האחרון על ידי עורך הדין בועז בן צור, טען דרוקר כי בתחקיר של הכתב רז שכניק, שעתיד להתפרסם במוסף "7 לילות" של העיתון שבסוף השבוע הקרוב, יש פגיעה בשמו הטוב של דרוקר ובעיסוקו המקצועי. במכתב פורטו חלק מהטענות שעתידות להתפרסם בכתבה ונטען כי הן מופרכות ושגויות.

דרוקר מכחיש את הטענות במכתב ודורש כי העיתון יימנע מפרסום כל טענה המוציאה את דיבתו, ומציין כי ינקוט באמצעים משפטיים במידה שהעיתון לא יימנע מהפרסום.

בהמשך נטען, כי פרסום הטענות אינו נובע ממניעים עיתונאיים טהורים אלא מרצון לנקום בערוץ 10 מסיבות שונות. טענות דומות נשמעות מגורמים שונים בערוץ 10, לפיהן מזה תקופה שידיעות אחרונות מחרים את הערוץ. וכי היחסים בין הערוץ לעיתון החריפו מאז ביקר רביב דרוקר בתכניתו את התנהלותו של העיתונאי נחום ברנע. הגורמים ציינו כי גם התייחסות של ידיעות אחרונות להחלטה להוציא את ערוץ 10 למכרז נוסף היא חלק ממגמה זו.

רביב דרוקר וערוץ 10 סירבו להגיב. טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully