וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הכלכלה: ערוץ 10 למכרז

ענת קם

27.1.2009 / 15:20

בכיר בתקשורת: "המשמעות היא שהחל מהלילה בחצות מתבטלות כל ההפקות של ערוץ 10 ואנשים ילכו הביתה"

ועדת הכלכלה של הכנסת החליטה בישיבתה היום להורות לרשות השניה לצאת למכרז חדש על ערוץ 10. הועדה קבעה כי על ערוץ 10 להחזיר באופן מיידי את חובותיו כפי שפורטו בדו"ח ועדת תורג'מן ובמידה שחובות אלו לא יושבו יש לצאת באופן מיידי למכרז.

ב-26 בנובמבר קיבלה מועצת הרשות השנייה החלטה לצאת למכרז על הפעלת הערוץ על רקע אי עמידת הערוץ במחויבויותיו. במקביל הוחלט לפנות לשר התקשורת אריאל אטיאס, בבקשה שיאשר הארכה לערוץ 10 להשלים את מחויבויותיו עד ל-1 במרץ, זאת בשל המשבר הכלכלי. השר אטיאס ניסח תקנות והביאן לאישור ועדת הכלכלה, שאישרה אותן. בכך מבטלת למעשה הועדה את החלטתה מלפני חודש, אז אישרה את התקנות ואיפשרה לרשות השנייה להגיע להסדר עם הערוץ עד לתחילת חודש מרץ.

יו"ר ועדת הכלכלה גלעד ארדן אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "החלטת הרשות השנייה הייתה תמוהה, זה כמו להגיד שמתחילים דיאטה רק לא להגיד מתי. מנשה סמירה התחייב בעבר שאם עד ה-15 בינואר לא יושג הסדר עם ערוץ 10 יתפרסם מכרז. גם ה-15 בינואר עבר והכסף עדיין לא עבר. ערוץ 10 אומר 'אנחנו צריכים שהמדינה תמשיך להיות פראיירית' וכל האחריות מוטלת עליהם. הועדה היום קבעה שיש גבול כמה ניתן ללכת לקראת בעלי ההון על חשבון הציבור".

בכיר בתקשורת אמר היום לוואלה! ברנז'ה: "המשמעות היא שהחל מהלילה בחצות מתבטלות כל ההפקות של ערוץ 10 ואנשים יילכו הביתה". על פי מקור ברשות השניה נראה כי כבר ביום שני הקרוב יכנסו ברשות את ועדת המכרזים לקראת ניסוח מיידי של המכרז.

טרם התקבלה תגובת ערוץ 10, עוד פרטים בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully