וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט מתהפך על לבני

ענת קם

5.2.2009 / 9:53

באנרים פרסומיים של הליכוד ציטטו אמש את מאמרו של ארי שביט נגד ציפי לבני, מקורביה זועמים על העיתונאי שרק בשישי האחרון עוד כינה אותה "בעלת שיקול דעת"

איך קרה שבתוך פחות משבוע הפכה יושבת ראש קדימה ממועמדת ש "יש לה השקפת עולם", ל"חלולה"? העיתונאי ארי שביט פירסם אתמול בעמודי הדעות של עיתון הארץ מאמר ובו מצוטטים גורמים אנונימיים הטוענים כי ציפי לבני היא "קצרת רוח" ו"מתקשה בקבלת החלטות". הציטוטים אינם מגובים בדוגמאות ו/או בתגובות מטעם אנשי לבני. רק בסוף השבוע האחרון פירסם שביט במוסף הארץ ראיון פייסני הרבה יותר עם לבני. מרבית הטענות שהעלה שביט אתמול, כלל לא עלו בראיון זה.

לצד השינוי בעמדות, עולה השאלה מדוע בחרו בהארץ לפרסם את המאמר בעמודי הדעות, מאחר שמדובר למעשה בכתבה לכל דבר ההולמת את עמודי החדשות. בכיר בהארץ הסביר לוואלה! ברנז'ה את השיקולים: "השאלה אינה צריכה להיות למה המאמר מפורסם בדעות ולא בחדשות. השאלה היא איפה הייתה התקשורת בחודשים האחרונים ולמה כולם מאתרגים את ציפי לבני. מה שמעניין הוא שככל שהולכת ומתקרבת האפשרות שלבני תהיה ראש ממשלה הרבה אנשים שדברים הכבידו עליהם החליטו לדבר ודווקא בגלל הרגישות הוחלט להכניס את זה לעמודי הדעות. לא הייתה שום אג'נדה במאמר הזה. עמוס שוקן ניסח פעם את הכלל ש'העיתון אינו בעל המידע'. לו ארי שביט לא היה מביא את המידע הוא היה חוטא לתפקידו".

בסביבתה של לבני לא קיבלו בהבנה את הדברים שנכתבו במאמר. גיל מסינג, דוברה של לבני, אמר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים לרכילות והשמצות בתקופה כזו שלפני בחירות". ליאור חורב, יועצה האסטרטגי של לבני, הגיב בחריפות למאמר: "בעיניי המאמר מעיד על כותבו ולא על מושא כתיבתו. זו חרפה אנושית, בושה עיתונאית ומאמר רדוד מכל בחינה שהיא. היחידי שיצטרך להתמודד עם ערימת הסחי שהוא השאיר אחריו זה ארי שביט".

ארי שביט אמר בתגובה לדברים: "את גיל מסינג אני מעריך ולכן לא אתייחס לדבריו. ליאור חורב הוא שכיר חרב מוכשר ואני מציע לקוראים להתייחס לדבריו כאל דבריו של שכיר חרב".

אגב, כבר אמש שולבו דבריו של שביט בבאנרים פרסומיים של הליכוד באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully