וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכים בכירים במעריב ינסו למנוע הקיצוץ בעיתון

ענת קם

13.5.2009 / 14:31

ליאת תימור, שרה לייבוביץ' דר ואחרים יפגשו היום עם דירקטוריון העיתון במטרה להקטין את הקיצוצים הצפויים ובכך לסלול את שובם של יובל וגלעזר לתפקיד

קבוצה של עורכים בכירים בעיתון מעריב צפוייה להיפגש הערב עם דירקטוריון העיתון בניסיון לצמצם או למנוע את הקיצוצים החריפים הנדרשים, שהובילו להתפטרותם של העורכים הראשיים של העיתון דורון גלעזר ורותי יובל.

במהלך שמובילים עורך המוסף לשבת רמי רוטהולץ והעיתונאית שרה לייבוביץ' דר ניפגשה אמש קבוצת העורכים עם גלעזר ויובל בניסיון לגרום להם לחזור בהם מהתפטרותם, אולם השניים השיבו כי נוכח הקיצוצים לא יוכלו להמשיך בתפקידם וכי הדבר נמצא בידיו של דירקטוריון העיתון.

בין העורכים שנכחו בפגישה: העורך הכלכלי של העיתון רפי רוזנפלד, ראש אגף החדשות בעיתון נטע ליבנה, עורך מוסף "סופשבוע" דורון כהן ורוטהולץ עצמו. בסיומה של הפגישה נבחר ועד יציג שיפגש הערב עם נציגי הדירקטוריון. בוועד חברות לייבוביץ' דר, עורכת הלייף סטייל של מעריב ליאת תימור ובכירי מעריב נוספים.

רותי יובל ודורון גלעזר הודיעו בתחילת השבוע על התפטרותם מתפקיד העורכים הראשיים של העיתון מעריב, זאת על רקע קיצוצים חריפים שנדרשו לבצע על ידי דירקטוריון העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully