וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז לא יתערב במכרז על ערוץ 10

ענת קם

13.7.2009 / 16:10

במכתב שנשלח ממשרד המשפטים ליו"ר מועצת הרשות השנייה נכתב כי אין עילה להתערבות היועץ המשפטי לממשלה במכרז

עורכת הדין דנה נויפלד ממחלקת ייעוץ וחקיקה (כלכלי-פיסקאלי) במשרד המשפטים כתבה היום ליושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש, כי אין בכוונת היועץ המשפטי לממשלה להתערב בהחלטות המועצה בכל הנוגע למכרז על הפעלת ערוץ 10. עורכת הדין נויפלד כתבה את הדברים בעקבות פנייתו של היועץ המשפטי של הרשות, עורך דין דורון אבני, ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז.

במכתבה כתבה נויפלד כי היועץ המשפטי לא רואה עילה להתערבות בהליכי המכרז "נוכח המצב המשפטי... ובשים לב לכך שבשנה החולפת הפעילה מועצת הרשות השנייה את סמכויותיה וקיבלה החלטותיה על בסיס חוות הדעת של הגורמים המקצועיים ברשות, בהתאם למעמדה כתאגיד סטאטוטורי ולסמכויותיה על פי דין".

דאבוש צפויה להעלות את מכתבה של נויפלד לדיון בישיבת המועצה הקרובה. בכיר במועצה אמר כי המכתב לא עונה על השאלה שהציג אבני במכתבו למזוז ביום רביעי שעבר. פנייתו של אבני נשלחה בעקבות בקשת חברי מועצה שביקשו את חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה כיצד לנהוג בשל איומי בעלי המניות בערוץ 10 לנקוט צעדים משפטיים נגד חברי המועצה בעקבות הנזקים הכלכליים שנגרמו להם עם ההחלטה על היציאה למכרז. בנוסף, חברי המועצה מבקשים את חוות דעת היועץ המשפטי למידת קבילות ההחלטות שתקבל המועצה, הואיל והיא מסיימת את כהונתה בסוף חודש אוגוסט.

במכתבו של אבני למזוז הוצג התקדים של המכרז על ערוץ 2, בו מועצה זמנית פרסמה את ספר המכרז ומועצה אחרת בחרה את הזוכים וציין כי מהלך זה עמד במבחן המשפטי. כמו כן, במכתב התגובה של אבני לעורך הדין של ערוץ 10 נכתב כי חברי המועצה פיעלו על פי החוק ואין סיבה לנקוט בהליכים נגדם. במכתב של נויפלד נמסר למעשה כי משרד המשפטים מקבל את טענותיו של אבני ועל כן לא יערב בהליך המכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully