וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה לילית בין השר שטייניץ לאנשי ערוץ 10

ענת קם

19.7.2009 / 1:36

שר האוצר ירד אל עובדי הערוץ שקיימו משמרת מחאה מול ביתו ונועד איתם. גורם בערוץ: "לא נידונו צעדים קונקרטיים או הבטחות למעשים שיאפשרו את המשך הפעילות"

שר האוצר יובל שטייניץ נפגש אמש (שבת) לראשונה עם עובדי ערוץ 10 לשיחה על עתיד הערוץ. בפגישה שהתקיימה בבית קפה סמוך לביתו של השר במבשרת ציון ושארכה כשעה השתתפו רפי רשף, אמנון לוי, הכתב המדיני צ'יקו מנשה והמפיק שי שפיגלמן. לבקשת השר שטייניץ סירבו המשתתפים לחשוף את תוכן השיחה אולם גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה כי בפגישה לא נידונו צעדים קונקרטיים או הבטחות למעשים שיאפשרו את המשך פעילותו.

צ'יקו מנשה אמר בתום הפגישה: "אנחנו מקווים שהדברים הכנים שהצגנו נפלו על אזניים קשובות. הייתה הקשבה והתייחסות מלאה מצד השר".

שי שפיגלמן התייחס למצב הערוץ ועובדיו: "הרבה אנשים מתוסכלים ונמצאים בדאון. אני יודע על אנשים שקמים בבוקר עם מועקה. עובדים ונותנים הכל אבל בתחושה של 'לקראת הסוף'. אם יש הפגנה, ואני צריך להתאמץ כדי להכין אייטם ומחר אין לי עבודה, אז בשביל מה בכלל? החשק והרצון שהיו עד תחילת המשבר נעלמו. אני רואה אנשים שהתחילו לבדוק בבנק מה קורה אם לא משלמי משכנתא, אנשים מתחילים לשאול אם צריך לחפש עבודה ושוקלים להחזיר את כרטיסי האשראי". הבוקר בשעה 09:30 יפגינו עובדי ערוץ 10 מול משרד ראש הממשלה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully