וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל 10

ענת קם

25.7.2009 / 20:33

דובר קבוצת מרחב: "המחלוקת בין האוצר לבעלי ערוץ 10 עומדת כעת על 10 מיליון שקל". גורם באוצר: "מדובר בעבריינים, יש חוק והם לא עומדים בו"

"משרד האוצר הולך לסגור ערוץ בגלל עשרה מיליון שקל", כך אמר אמש (שבת) זאב פיינר, דובר קבוצת מרחב שבבעלות יוסי מימן, בעלת השליטה ובפועל בעלת המניות היחידה בישראל 10, מפעילת ערוץ 10. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר פיינר כי משרד האוצר ומימן הגיעו להסכמה על פריסת 50 מיליון מחובות התמלוגים ודמי הזיכיון של הערוץ שישולמו החל מ-2012, עם המעבר לשיטת רישיונות, אולם האוצר דורש תשלום מיידי של עשרה מיליון שקלים ולכך מימן לא מוכן. מימן עצמו שוהה בימים אלו בנסיעת עסקים בחו"ל ואת המשא ומתן מטעמו מנהל סגן נשיא בכיר במרחב וחבר דירקטוריון הערוץ, ליאו מלמוד.

לדברי פיינר, "בעלי המניות לא רוצים להזרים כסף לרגולציה שממילא לא תהיה קיימת עוד כמה חודשים עם הקמת ברית המועצות. בעלי המניות מוכנים להזרים כסף לערוץ, למשכורות העובדים ולתוכן וגם זה עשרות מיליוני שקלים בשנתיים וחצי הקרובות. אנחנו לא מבקשים לוותר על אגורה, רק שיחכו ל-2012 גם עם העשרה מיליון. באוצר אומרים שאם הם נותנים משהו גם בעלי המניות צריכים לתת, אבל הם לא צריכים לתת שום דבר, רק לדחות את התשלום. כשיהיה רישיון ואופק פעילות כל הכסף ישולם".

פיינר ביקש להדגיש כי מאז תחילת פעילות הערוץ הוזרמו לקופת המדינה סכומי כסף גדולים מתשלומי התמלוגים ודמי הזיכיון ששולמו, מסים של העובדים ועוד וכי ההפסדים שייגרמו למדינה עם סגירת הערוץ גדולים מעשרה מיליון שקלים שאת תשלומם מבקשים בעלי המניות לדחות.

מחר בבוקר (ראשון) תתקיים הפגנה נוספת של עובדי הערוץ מול משרד ראש הממשלה בירושלים תחת הכותרת "ההזדמנות האחרונה". ביום שני תתקיים בישיבה האחרונה של מועצת הרשות השנייה לקראת החלטה סופית על פרסום המכרז ומתכונתו.

במשרד האוצר סירבו להגיב לדברים אולם גורם במשרד אמר לוואלה! ברנז'ה: "הטרמינולוגיה שלהם היא של אנשים שמחפשים אשם, לא פתרון. ניהול הערוץ שלהם כושל וניהול המשא ומתן כושל. מדובר בעבריינים, יש חוק והם לא עומדים בו. מה שהם עושים עכשיו זו סחטנות, הלכנו לקראתם מספיק כי אנחנו לא רוצים שהערוץ ייסגר אבל הן כן, והם מחפשים מישהו להפיל עליו את האשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully