וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת פשרה בדרך לפתרון משבר ערוץ 10

ענת קם

27.7.2009 / 9:32

בעלי הערוץ חזרו בהם מדרישתם שלא להעביר כספים במזומן והם מוכנים להעביר מיידית חמישה מיליון שקלים ועוד חמישה עד סוף השנה. הצדדים נועדים כעת במטרה להגיע להסכמה

ישראל 10 הציעה למשרד האוצר לשלם חמישה מיליון שקלים באופן מיידי וחמישה מיליון שקלים נוספים עד סוף השנה. אמש (ראשון) חזרו בהם אנשי קבוצת מרחב מדרישתם לא לשלם כלל תשלומים מיידיים בגין חובות דמי התמלוגים והזיכיון והציעו לפרוס את עשרת מיליון השקלים שנשארו במחלוקת בין הצדדים. עם זאת, טרם התקבלה החלטה והמשבר בין הצדדים טרם תם. בשעה זו נמצאים ליאו מלמוד, נציגו של בעל השליטה בערוץ יוסי מימן ומודי פרידמן, סגן יושב ראש הדירקטוריון בפגישה עם אנשי האוצר בירושלים לדיון באפשרות חלוקת התשלום. בפגישה משתתפים גם מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל ומנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה.

לטענת הצדדים הפער בין משרד האוצר ונציגי קבוצת מרחב, בעלת השליטה בישראל 10, עומד על עשרה מיליון שקלים, לאחר שהושגה הסכמה באשר ל-50 מיליון שקלים נוספים מתוך חובות דמי הזיכיון והתמלוגים של הזכיין למדינה. משרד האוצר נענה לבקשת פריסת החובות של בעלי הזיכיון בערוץ והציע לשלם 50 מיליון החל ממועד קבלת הרישיונות ב-2012. מקורבים לבעלי המניות מדגישים כי הפתרון לא מצוי רק בתשלום המיידי אלא בשינוי כולל של השיטה, מעבר לרישיונות והקמת ברית המועצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully