וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגירת ערוץ 10 תביא לכך שהתעשיה תצטמצם בשליש"

וואלה! ברנז'ה

23.8.2009 / 10:42

איתן אבוט מבעלי אבוט, רייף המאירי, מתייצב הבוקר לצידו של ערוץ 10 וקורא לחברי מועצת רשות השניה לשקול את האחריות הציבורית המוטלת על כתפיהם

המפיק איתן אבוט מבעלי חברת ההפקה אבוט רייף המאירי המפיקה עבור ערוץ 10 את התכנית "הישרדות" פנה הבוקר במסיבת העיתונאים להשקת העונה השלישית של התכנית אל חברי מועצת הרשות השניה וביקש כי ישקלו את האחריות הציבורית המוטלת על כתפיהם בבואם להחליט על עתידו של ערוץ 10.

מועצת הרשות השניה צפויה להתכנס היום לדון בהסדר ערוץ 10 כפי שהושג עם משרדי האוצר והתקשורת ובהתאם לחוות הדעת המשפטית של היועץ המשפטי של הרשות דורון אבני להחליט אם לאשר את ההסדר או להודיע על יציאה למכרז להפעלת הערוץ.

אבוט פנה גם להנהלת איגוד המפיקים שיחד עם הנהלת איגודי היוצרים הודיעו כי ישקלו פניה לבג"צ במידה והסדר ערוץ 10 יאושר: "אני פונה אליכם בתור אחד, שמלווה את הטלויזה המסחרית מצעדיה הראשונים. אני מנסה להבין את ההגיון בלרצות לסגור תחנת טלויזיה משדרת. הרי ברור לגמרי- מי שיזכה במיכרז, אם בכלל יהיו כאלו שיגשו, יקבל תנאים הרבה יותר טובים ואלו יהיו הרבה פחות טובים לנו, ומה יהיה עד שהזוכה החדש יתחיל לשדר ? כמה בג"צים ירוצו ? ומה יהיה איתנו ? נחזור לתקופה של ערוץ מסחרי בודד. משמעות הדבר שהתעשיה תצטמצם בשליש שאלפי אנשים יאבדו את עבודתם. מפיקים יקרים כפי שאומר הפתגם: עדיף ציפור אחת ביד משתי ציפורים על העץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully