וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 משפר את ההצעה

ענת קם

26.8.2009 / 16:35

הערוץ התחייב להעמיד ערבויות בסך 19 מיליון שקל להשקעה בתוכן. גורמים המקורבים למשא ומתן מעריכים כי מועצת הרשות השניה לא תחליט על יציאה למכרז

ישראל 10 הגישה אמש (שלישי) את הצעתה המשופרת למנכ"ל הרשות השניה מנשה סמירה לקראת הסדר שימנע את פרסום המכרז החדש על הפעלת הערוץ. על פי ההצעה, יגדיל הערוץ את הערבויות שיעמיד לצורך השקעה בתוכן ל-19 מיליון שקלים במקום 15 מיליון שהיו בהצעה הקודמת. כמו כן, בהצעה החדשה מופיע תמהיל משופר של ז'אנרים טלוויזיוניים שישודרו בהמשך תקופת הזיכיון.

במקביל, ממשיך הערוץ במגעים אינטנסיביים עם משרדי האוצר והתקשורת לקראת פתרון סוגיית הקולנוע שגם בהצעה המשופרת לא זכתה למענה ראוי. בפגישה שהתקיימה היום עם איגודי היוצרים, נציגי הרשות השנייה ונציגי הערוץ הבהירו היוצרים חד משמעית כי יעתרו לבג"צ נגד הסדר שלא יכלול פתרון לחובות הקולנוע של הערוץ.

גורמים הבקיאים בפרטי המשא ומתן אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי בשלב זה לא צפויה מועצת הרשות השנייה להצביע מחר על פרסום המכרז על הערוץ, אולם יש עדיין כמה קצוות פתוחים. לדברי אחד הגורמים: "אם יהיה עכשיו איזשהו זיכרון דברים והתחייבויות עקרוניות אז הכל פתוח. לנוכח חוות הדעת המקצועיות והמשפטיות מהשבועות האחרונים כולם הבינו שבלי הקולנוע אי אפשר להגיע להסדר. זה עדיין לא מופיע בהצעה, אבל גם אף אחד לא חשב שהם יושיטו יד עמוק לכיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully