וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת השקיעה בשידורי סוף השבוע 139 מיליון שקל

וואלה! ברנז'ה

29.12.2009 / 17:54

זכיינית ערוץ 2 תשיק ביום שישי הקרוב את לוח שידורי החורף עם "ארץ נהדרת" בשישי ו"האח הגדול" בשבת. גם חברת החדשות של ערוץ 2 מצטרפת למאמץ לכיבוש סוף השבוע

זכיינית ערוץ 2 קשת תעבור לשדר ביום שישי הקרוב ארבעה ימים בשבוע, זאת במסגרת חילופי הימים בין הזכייניות המתקיים אחת לשנתיים. קשת תשדר בימים רביעי עד שבת. על פי ההערכות הזכיינית השקיעה בשידורי סוף השבוע כ-139 מיליון שקל.

על פי סקר שערכה הזכיינית באמצעות מכון שילוב, יום שישי הוא היום המועדף לצפייה בטלוויזיה. 39% מהמשיבים בסקר בחרו ביום שישי, והוא מוביל בפער עצום על שאר ימי השבוע. לוח השידורים של קשת בשישי יכלול את תכנית הבוקר המתחדשת עם טלי מורנו ודן שילון, את "מועדון ארוחת הערב" עם מרינה מקסימיליאן בלומין והשף חיים כהן ולאחר "אולפן שישי" תשוב למסך "ארץ נהדרת".

בשבת בבוקר תשודר בקשת "שבת צחוק" בה יארח אבי נוסבאום קומיקאים לצפייה במערכונים ובפיסות קאלט של בידור ישראלי מכל הזמנים. גם חברת החדשות של ערוץ 2 מבצעת מתיחת פנים לקראת השקת סוף השבוע החדש. "פגוש את העיתונות" תוקדם לשעה 17:00 ותעבור מספר שינויים בפורמט ובשעה 18:30 יגיש דרור גלוברמן את "לידיעת הגולשים", שתביא קטעי וידאו שעלו באינטרנט. ואף מילה על הצינור. נכון לעכשיו תשדר הזכיינית מדי שבת את "האח הגדול", בעתיד תעלה במוצאי שבת תכנית חדשה של עמנואל רוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully