וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגולטור חסר מנוח

הדס ריבק

11.1.2010 / 11:36

יושב ראש מועצת הכבלים והלווין ניצן חן תקף את HOT ו-yes על הסרת אופרות הסבון וערוץ הולמרק: "ישנה תחושה הולכת ורווחת כי שתי החברות מצפצפות על הצרכנים שלהן". יורם מוקדי מ-HOT: "אנחנו הפראיירים של העולם בכל הקשור לרכש"

יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין ניצן חן תקף היום בועדת כלכלה את HOT ן-yes על הורדתן משידור של אופרות הסבון "צעירים חסרי מנוח" ו "ימי חיינו": "זה עוגן שידור שהאנשים התרגלו אליו במשך 20 שנה. כרגולטור הסמכות שלי מוגבלת, אם הייתי יכול הייתי מתערב בזה"

הדברים עוררו כצפוי את חמתם של נציגי yes ו-HOT בדיון. סמנכ"ל הרגולציה של HOT יורם מוקדי אמר: "ניצן חן הוא האחרון שיכול לדבר שאני מצפצף על המנויים שלי. אני משקיע יותר כסף מאי פעם ועומד במחויבויות שלי ולא מגיע לכאן לבקש הקלות". סמנכ"ל הרגולציה ב-yes מיכל רפאלי כדורי אמרה: "למה אנחנו ממשיכים לשלם אגרה למרות שרשות השידור כבר לא משדרת את מכבי תל אביב?"

חן גם התייחס להסרת ערוץ הולמרק מהפלטפורמות המשדרות ואמר: "ישנה תחושה הולכת ורווחת בציבור כי שתי החברות מצפצפות על הצרכנים שלהן. או שהצרכן יקבל חלופה ראויה או להתנתק בלי קנס. אני מקווה שהחברה תפסיק להתעלל בהם".

מיכל רפאלי כדורי אמרה: "הולמרק החליט לצאת מישראל, הם החליטו שהשוק לא מתאים להם. כרגע במקום הערוץ אין שום דבר. קיבלנו את אישור המועצה לכך". מוקדי הוסיף ואמר: "אנחנו הפראיירים של העולם בכל הקשור לרכש. התנדבנו לשדר חינם את המשחקים של מכבי תל אביב שאף אחד לא רצה לשדר. אנו משלמים סכומים מטורפים כתוצאה מתחרות חריפה מול yes ומול ערוצים חופשיים באינטרנט".

יושב ראש ועדת הכלכלה של חבר הכנסת אופיר אקוניס ביקש מהצדדים להעביר נייר עמדה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully