וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה: יש לשנות את תשדיר עמותת אפרת

ענת קם

31.1.2010 / 19:49

רק אם ישונה נוסח התשדיר לאינפורמטיבי שאינו מביע דעה, ניתן יהיה לשדרו. מועצת הרשות מבקשת לבחון אפשרות להחיל כלל מיוחד על פרסום עמותות

מועצת הרשות השנייה קבעה היום (ראשון) כי תשדיר עמותת אפרת המתנגדת להפלות יצטרך לעבור שינויים כדי שניתן יהיה לשדרו בתחנות הרדיו האזורי. המועצה דנה בערר שהגישה העמותה על החלטת הדרג המקצועי ברשות, שהורה לתחנות הרדיו האזורי להסיר את התשדיר מאחר שהוא אינו עומד בכללי הרשות בהיותו תשדיר דעה בנושא שנוי במחלוקת.

המועצה קיבלה את עמדת הנהלת הרשות וקבעה כי התשדיר יוכל לחזור לתחנות רק אם ישונה לנוסח אינפורמטיבי שאינו מביע דעה. בנוסף, ביקשה המועצה מהדרג המקצועי ברשות לבחון אפשרות להחיל כלל מיוחד על פרסום עמותות בתחנות הרדיו האזורי ובערוצים המסחריים.

הרשות השנייה פנתה לפני כשלושה שבועות למספר תחנות רדיו אזוריות בבקשה להבהרה בעניין התשדיר בעקבות פנייה ששלח חבר הכנסת ניצן הורוביץ (מרצ), בה נכתב כי התשדיר מנצל את מצוקתן של נשים בהריון והוא פוליטי בעליל. לאחר שבדקה את התשדיר הורתה הנהלת הרשות על הסרתו מתחנות הרדיו האזוריות.

פנייתו של הורוביץ הועברה גם להנהלת רשות השידור, שכן תשדיר העמותה שודר גם בתחנות קול ישראל, אולם שם בחרו שלא להורות על הסרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully