וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכה הגדולה בפרסי האקדמיה: "חטופים"

אמילי גרינצווייג

13.7.2010 / 21:10

הדרמה של קשת זכתה בתשעה פרסים: הדרמה הטובה, השחקן והשחקנית לישי גולן ויעל אבקסיס ופרס הבמאי לגידי רף. "הכל דבש" גרפה שלושה פרסים

הדרמה "חטופים" של קשת זכתה הערב בתשעה פרסים בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה השמיני שנערך בירושלים. הסדרה זכתה בין היתר בפרס לדרמה הטובה ביותר, בפרס הבמאי זכה גידי רף, בפרס השחקן בדרמה זכה ישי גולן ובפרס השחקנית בדרמה זכתה יעל אבקסיס, שקראה מעל הבמה לא לגרש את ילדי העובדים הזרים.

"הכל דבש" של רשת זכתה בשלושה פרסים. יעל פוליאקוב זכתה בפרס השחקנית הקומית, ולקחה הביתה פרס נוסף על התסריט לסדרה. "הכל דבש" גרפה גם את פרס הבמאי, אותו קיבל דני סירקין. את פרס הסדרה הקומית, לקחה דווקא "רמזור" של קשת.

זכיות נוספות: ששון גבאי השחקן הקומי על משחקו ב"פולישוק" של קשת, "חוצה ישראל" של רינו צרור בחינוכית זכתה בפרס לתכנית אירוח. בפרס לדרמה/ מיני סדרה/ סרט זכתה "תמיד אותו חלום" של איתן פוקס ל-HOT.

גיא פינס קטף כצפוי את הפרס למגזין הבידור והתרבות על תוכניתו שהתמודדה השנה מטעם ערוץ 10 ו-HOT. זוהי השנה השמינית שבה לוקח פינס את הפרס. התכנית זכתה כל שנה מאז החלה האקדמיה לחלק פרסים. אל תגידו שאתם בהלם.

גם השנה, "ארץ נהדרת"

"האח הגדול" של קשת קיבלה את הפרס לתכנית ריאליטי, בפרס הדרמה היומית זכתה "עספור" של HOT. "מחוברות", גם היא של חברת הכבלים זכתה בפרס לסדרה תיעודית ו"מונית הכסף" של קשת זכתה בפרס לבידור תיעודי.

בפרס תכנית הבידור זכתה גם השנה "ארץ נהדרת" של קשת. בפרס לתכנית אקטואליה/ תחקיר/ חדשות זכו ירון לונדון ומוטי קירשנבאום, עבור תכניתם המשודרת בערוץ 10. בפרס לתכנית ילדים ונוער זכתה דאוס.

בפרס התסריט לדרמה זכרו זו השנה השניה ברציפות אליעזר שפירא ותסריטאי "סרוגים" של yes.

את הפרס למפעל חיים קיבל במאי הטלוויזיה החינוכית יצחק שאולי שביים בין היתר את "זהו זה" ו "קרובים קרובים".

בפרס על צילום זכה איתי נאמן על חטופים". עוד זכתה הסדרה בפרס על עריכה, ניהול אומנותי, איפור ופסקול.

בפרס על ספיישל אפקט זכתה "דאוס"

בפרס על תלבושות זכתה "תמיד אותו חלום"

בפרס על מוזיקה מקורית זכה ישראל ברייט על "בדרך הביתה" של yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully