וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו יום עצוב לתרבות הישראלית"

אמילי גרינצווייג

29.7.2010 / 16:05

יובל נתן במכתב לעובדי ביפ בעקבות ההחלטה להוריד את הערוץ: "לא האמנתי שמנהלי HOT יבגדו באמון של מאות אלפי לקוחות" המכתב המלא לפניכם

"חברים, זהו יום עצוב. חששנו שהיום הזה יגיע, הרגשנו בבטן שמשהו לא טוב קורה פה, ובכל זאת, אני מודה, הייתי אופטימי. לא האמנתי שמנהלי HOT יבגדו באמון של מאות אלפי לקוחות.
בשנה האחרונה התנהלנו מול סמנכ?ל התוכן יורם מוקדי ומול המנכ?ל הרצל עוזר. תמיד אמרו שכן, יש עיכובים, אבל בסוף הכל יהיה בסדר.

"כולם העלו על נס את תרומתו של ביפ ל-HOT ואת היותו גורם מבדל קריטי מול yes. עם התקדמות המשא ומתן, העלתה HOT עוד ועוד דרישות. לכולן הסכמנו. אבל הסתבר ,לצערי, שמבחינתם, להסכמות שבינינו אין ערך.

"תאמינו לי, זה עצוב לראות מולך הנהלה תחת לחץ. הרי ביפ היה גם בייבי שלהם. בלעדיהם לא היינו יכולים להפיק במשך עשור עשרות תכניות ולהוות חממה לעשרות כשרונות. אבל ברגע האמת הם אפילו לא אזרו את האומץ להביט בעינינו. הם העדיפו להתחמק ממגע ישיר איתנו ולקבל החלטה אשר קשה היה שלא להרגיש, שהיא נוגדת את צו מצפונם המקצועי.

"עכשיו זה זמן הספינים, הסיפורים שנרקחים במחלקות יחסי הציבור. אל תאמינו. אין שום סיבה טובה להוריד מהאוויר ערוץ מצליח, תוסס, אהוב עם צופים נאמנים והצלחות מוכחות. יש סיבה גרועה, אבל עזבו. ניתן לג?נטלמנים האלה לנסות להסביר את הצעד הזה לעצמם בלילה, כשהם יתהפכו על משכבם.
זהו יום עצוב. עצוב לעובדי הערוץ, לכשרונות שהוא מפרנס, למאות המשפחות המתפרנסות ממנו ולמאות אלפי צופי ביפ, אבל זה גם יום עצוב לתרבות הישראלית שמאבדת את הסמן הסאטירי הנסיוני, הקיצוני, הפרוע, זה שלא לוקח שבויים. את מעבדת הניסוי הגדולה של הצחוק.

"מישהו מפסיק את הזרם בסניף המרכזי. ערוץ ישראלי מצליח לא סוגרים כך אחרי 10 שנים. לא אם אכפת לך מטלוויזיה ישראלית ומהצופה הישראלי. בעוד חמישה חודשים כל אחד מהצופים האלו יחליט היכן ואיך הוא רוצה את הטלוויזיה שלו. אני יודע מה אני אעשה ומאמין שיהיו עוד עשרות אלפי לקוחות שיעשו אותו דבר. בינתיים אנחנו בביפ צריכים לעשות את הדבר הנכון: להמשיך בכל הכוח ליצור טלוויזיה מצחיקה, פופולרית ונושכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully