וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 הוריד פרומו לתחקיר על בובליל וקלאב הוטל

אמילי גרינצווייג

1.11.2010 / 17:48

הפרומו לתחקיר אודות משה בובליל ו"קלאב הוטל" שאמור להיות משודר ביום רביעי, ירד בעקבות תביעת לשון הרע שהוגשה נגד התכנית וערוץ 10. בערוץ מבהירים: "לא נירתע"

ערוץ 10 הוריד היום את הפרומו לתכנית "המקור" שתשודר ביום רביעי הקרוב, ותתמקד בעסקיו של משה בובליל, בעל השליטה ברשת קלאב הוטל. צעד זה ננקט בעקבות תביעת לשון הרע על סך 4 מיליון שקלים שהוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי בובליל והחברה. הפרומו הועלה ליוטיוב כבר ביום חמישי שעבר ומאוחר יותר עלה לשידור בערוץ.

בפרומו מוצגת תומנתו של בובליל על רקע רולטה ונטען בו כי קלאב הוטל קיבלה, לכאורה, מענקים ממרכז ההשקעות לפני 18 שנה שלא כדין. כן נאמר במהלך הפרומו: "משה בובליל עשה מיליונים בהימורים, אבל האם את הכסף הגדול שלו הוא עשה על חשבון המדינה?".

בכתב התביעה נטען כי "מדובר בהאשמות חמורות, כמו גם בעריכה מניפולטיבית, מגמתית ופסולה". זמן קצר לאחר עליית הפרומו פנו בובליל וקלאב הוטל לערוץ בדרישה להסיר אותו ובמקביל הגישו תביעת לשון הרע נגד הערוץ, המנכ"ל יוסי ורשבסקי, חברת החדשות של ערוץ 10 והמנכ"ל שלה, ראודור בנזימן ועורכת "המקור", רותם שדות.

מערוץ 10 נמסר: "תכנית 'המקור' אכן עובדת על תחקיר הנוגע לעסקיו של משה בובליל. למן הרגע שנדרשה תגובתו של מר בובליל, החל האחרון - באמצעות עורכי דינו - לנסות ולהפעיל לחצים חסרי תקדים על עיתונאי, עורכי ומנהלי הערוץ. למען הסר כל ספק ובלבול נבקש להבהיר, שערוץ 10 לא יירתע ממסע האיומים. התחקיר ישודר והניסיון של מר בובליל לייצר ספינים תקשורתיים לא יסייע לגניזתו אלא לכל היותר להגברת העניין הציבורי המוצדק במידע שבידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully