וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: המעבר לרשיונות יתבצע ב-2013

אמילי גרינצווייג

12.12.2010 / 19:24

שר התקשורת דיבר בכנס איגוד המפיקים השנתי, שנפתח היום (ראשון) בתל אביב. בנוסף, הצהיר כחלון כי הוא בעד הורדת מחוייבויות הזכיינים והגברת האכיפה

המעבר משידור בזכיונות לשידור ברישיונות יתרחש בשנת 2013, כך עולה מדברי שר התקשורת משה כחלון, בכנס איגוד המפיקים הבינלאומי, שנפתח היום (ראשון) בתל אביב.

כזכור, לפי הצעת החוק המקורית נקבעו שני מועדי מעבר אפשריים, האחד ב-1.1.2012, והשני ב-1.1.2015. לאחרונה נקבע, במסגרת הדיונים בהצעת החוק בוועדת הכלכלה, כי שר התקשורת יוכל לדחות את מועד המעבר בשנה, עד ל-1.1.2013.

עוד אמר כחלון בכנס: "היום יש לזכיינים מחויבויות גדולות. אני מאמין בהורדה קטנה של המחויבויות לצד אכיפה מוגברת. אני מאמין שתכנס עוד חברה אחת לשוק הטלוויזיה ויהיה מרחב ליוצרים וליצירה ישראלית".

אחד הרעיונות שהועלו היה גביית תשלום מחברות הסלולר כגופים משדרים והעברתם ליצירה. השר כחלון לא התנגד ליוזמה אך הסביר כי לדעתו, בנושא זה יש לפנות לשרת התרבות, לימור ליבנת.

בהמשך דבריו חלק כחלון מחמאות ליוצרים ואמר :"אנו רואים את הכבוד שאתם מביאים לנו בעולם, הקולנוע והיצירות הישראליות. אני מאמין שהיוצרים הם נכס למדינה, לחברה ולתרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully