וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי בר און ורוגל אלפר בלוח החדש של ערוץ 8

אמילי גרינצוויג

24.1.2011 / 12:13

לוח שידורי החורף החדש של ערוץ 8 יעלה בסוף החודש בהשקעה של 7 מיליון שקלים, במרכזו רצועת לילה בשם "הינשופים", בהגשת מודי בר און, יאיר ניצני, רוגל אלפר ורוני קובן

ערוץ 8 ב-HOT משיק את לוח שידורי החורף שלו לשנת 2011 בהשקעה של 7 מיליון שקלים. במרכז הלוח, רצועת לילה חדשה בשם "הינשופים" אשר תורכב מתכניות אולפן בהגשתם של מודי בר-און, רוגל אלפר, יאיר ניצני ורוני קובן ותוקדש לתרבות הישראלית האקטואלית. הרצועה תעלה ב- 30 בינואר ותשודר מידי ערב בשעה 22:30.

בימים ראשון וחמישי ינתח רוגל אלפר עם אורחים באולפן את התרבות הפופולארית הישראלית כפי שהיא משתקפת בטלוויזיה, בקולנוע, באינטרנט, בתאטרון ובספרות. לצדו של אלפר יישבו פאנליסטים קבועים, בהם: יאיר גרבוז, יהודה נוריאל, איילה פנייבסקי, רנה ורבין, רון כחלילי, ניצן חורש ועמית שוהם.

בימי שני יגיש מודי בר-און תכנית ראיונות אישית. בימי רביעי יגיש יאיר ניצני תכנית תרבות דיגיטלית שמתמקדת בחידושים טכנולוגיים וביחסי הגומלין שלהם עם התרבות.

תכנית נוספת, בשיתוף החוג לקולנוע של אוניברסיטת תל-אביב ובהפקה משותפת עם "קשת", היא "24 שעות עם...", במסגרתה נסגר רוני קובן עם אורחיו ל-24 שעות רצופות. התכנית מבוססת על הפורמט הבריטי של ITV "hours with 24". בין אורחיו של קובן העונה יהיו דובר קוסאשווילי, יוסי שריד, מיקי קם, אפרת גוש, ערן צור, שלומי שבן, וחברי להקת כנסיית השכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הינשופים - יאיר ניצני, רוני קובן, מודי בר און ורוגל אלפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מחוייבות ליצירת אלטרנטיבה"

בנוסף לתכניות האולפן ישודרו בערוץ ארבע סדרות מקור דוקומנטריות שמלוות את התרבות הישראלית מהיבטיה השונים: "העם הנבחר", בשיתוף ערוץ 10, בה יוצא ירון לונדון לברר מיתוסים שונים בתרבות הישראלית, סדרה חדשה על מצב הקיבוצים בארץ של מודי בר-און וענת זלצר בשם "הקיבוץ", "סרט שחור לבן" בהובלת רון כחלילי שבוחנת את תופעת סרטי הבורקס ו-"אנשי המכירות", סדרה בהגשת ניסן שור על עולם הפרסום הישראלי. הסדרות ילוו בתכניות אולפן אותן יגישו יוצרי הסדרות.

בנוסף, משיק ערוץ 8 פרויקט מוסיקלי בשם "אינדי סיטי", במסגרתו תועלה סדרת קליפים בני חמש דקות המצולמים כולם בשוט אחד של להקות אינדי תל אביביות.

מנהל ערוץ 8, אייל אופנהיים: "לערוצים המסחריים יש מחויבות ליצירת רייטינג. לערוץ 8 יש מחויבות ליצירת אלטרנטיבה. אנחנו מרגישים שלוח השידורים החדש שלנו מהווה אלטרנטיבה אמיתית לצופינו, ואנחנו משוכנעים שכל מי שמחפש זווית מעט שונה, ימצא אצלנו בית חם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully