וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הטלוויזיה של ONE עולה לאוויר

אמילי גרינצווייג

25.1.2011 / 16:18

עדכון: ערוץ הטלוויזיה של ONE עלה ב-HOT וב-31.1 יעלה גם ב-yes. בשלב הראשון, ישודרו רק תכני הרכש בהם מחזיק הערוץ ובהמשך תעלה גם מהדורת החדשות

אחרי חודשים של עיכובים, פיילוטים ודחיות, ותחת מעטה חשאיות, בלבול ודיסאינפורמציה, עולה סוף סוף לאוויר ערוץ הטלוויזיה של ONE.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי הערוץ יעלה בשתי פעימות – ההשקה השקטה ונטולת הקידום תתרחש מחר (רביעי) ב-HOT, וימים ספורים אחר כך, ביום שני, 31.1, ב-yes. בשלב ראשון הערוץ יעלה עם תכני הרכש שלו בלבד, ללא מהדורת החדשות היומית וללא תכניות אולפן אחרות.

התכנים הקנויים בהם מחזיק הערוץ כוללים את זכויות השידור לפרמייר ליג הסקוטית וערוצי הקבוצות של צ'לסי וריאל מדריד. בנוסף, רכש הערוץ את זכויות השידור לליגת העל בכדורסל נשים. בשבועות האחרונים שודר המשחק המרכזי מדי שבוע בערוצי צ'רלטון.

ההשקה המלאה מתוכננת ליום ראשון, 6.2, יום הדרבי התל אביבי הגדול, כשבכוונת ראשי הערוץ להעלות באותו ערב את מהדורת החדשות המרכזית, בהגשת מירון אהרונוביץ' ודניאלה סמרי. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, המהדורה מיועדת לשידור מדי יום ב-22:00.

בנוסף, מתכננים בערוץ גם תכנית מגזין עם איל ברקוביץ' וטאלנטים אחרים שלוקחים חלק בפעילות אתר האינטרנט ותכנית הרדיו של ONE בשיתוף רדיו ללא הפסקה 103FM. ככל הנראה, לפחות בחודשים הקרובים, מנהלת התוכן של ONE, אופירה אסייג, לא תופיע על מסך הערוץ.

ב-ONE סירבו להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully