וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המלחמה ההיא

אמילי גרינצווייג

1.5.2011 / 14:57

למרות שראשי ערוץ 1 הביעו נכונות לשדר את עצרת הזיכרון של אירגון יד לבנים, השידור לא יתאפשר בשל סרוב החינוכית להזיז את מועד שידור "ערב חדש"

ערוץ 1 לא ישדר את עצרת הזיכרון, של ארגון יד לבנים, הפותחת את טקסי יום הזיכרון, זאת בעקבות סירוב של הטלוויזיה החינוכית לדחות את שידור התכנית "ערב חדש" בערוץ 1. עצרת הזיכרון של הארגון מתקיימת מזה שנים רבות, אך מעולם לא שודרה בשידור חי.

הטקס מתקיים בשעה 16:30 וצפויים להשתתף בו, מלבד המשפחות השכולות, ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, הרבנים הראשיים, אנשי מערכת המשפט והביטחון ומאות תלמידי בית ספר.

"לפני כשבועיים וחצי פניתי לערוץ הראשון בבקשה שישדר את הטקס, לאחר פנייה של משפחות שכולות רבות אשר אינן יכולות להגיע לטקס השנה מפאת גילם של ההורים", אמר לוואלה! ברנז'ה יו"ר הארגון בירושלים, אלי דהאן: "הבקשה התקבלה בחיוב אך הוסבר לנו שמכיוון שהטקס נופל בחלקו על שעות השידור של הטלוויזיה החינוכית, הדבר צריך להיעשות בתיאום עמם". הטלוויזיה החינוכית, אשר משדרת בשעות אלו את תוכנית האקטואליה "ערב חדש" סירבה לבקשה. דהאן פנה בכתב למנכ"ל החינוכית, יפה ויגדוסקי בבקשה למצוא פשרה ולאפשר את שידור הטקס: "זה אירוע שמתאים לטלוויזיה החינוכית ולמורשת הבנים שאנו משרישים ואני מקוו השנמצא לזה פתרון".

מרשות השידור אישרו את הפרטים. מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה :"הטלוויזיה החינוכית החליטה לשמור על מועדי השידור של תכנית האקטואליה 'ערב חדש' ו'עושים סדר' אשר באופן טבעי יעסקו בתכני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. בנוסף, הטלוויזיה החינוכית תשדר את טקסי יום הזיכרון מהר הרצל, בשעה 11:00 ישודר טקס הזיכרון לחללי מערכות ישראל ובשעה 13:00 ישודר טקס הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully